سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

شهرداری ملزم به ارائه لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزها شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
شهرداری ملزم به ارائه لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزها شد

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران پس از صحن علنی امروز شورای شهر گفت: یکی از موضوعاتی که از روزهای نخست شورای اسلامی شهر تهران دنبال می شود شفاف سازی مشکلاتی است که مردم برای پروانه ساختمانی و گواهی پایان کار حتی مجوز کسب و کار در تاکسیرانی مطرح شده است.

وی ادامه داد: ایجاد درگاه صدور مجوزها در شهرداری تهران امروز در صحن شورا رای آورد تا شهرداری ملزم شود به اینکه در مدت زمان مشخصی لایحه درگاه صدور مجوزها را بیاورد تا دیگر شاهد این نباشیم مردم در ادارات شهرداری سرگردان باشند.

اقراریان ابراز داشت: سرگردانی مردم در ادارات دولتی از اسباب ایجاد نارضایتی است که باید در این دوره مدیریتی برطرف شود.

وی ادامه داد: 3 ماه به شهرداری فرصت داده شده که این لایحه ر ا بیاورد و در لایحه سازوکار و زمانبندی اش را مشخص کند و پیش بینی من این است که اگر شهرداری به سرعت اقدام کند در نیمه دوم سال شاهد صدور درگاه واحد باشیم.

این عضو شورای شهر یکپارچه شدن صدور مجوز ها را باعث کاش زمان دانست و ابراز داشت: چون تنوع شهردرای مختلف است و زمان متفاوت است و علاوه بر کاهش زمان، افراد نیاز یست به صورت حضور مراجعه کنند و البته نیازمند مشارکت سایر دستگاهها هم هست. مجموعه ثبت اسناد و سایر استعلامات باید به درگاه متصل شوند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مهدی اقراریان صدور پروانه گواهی پایان کار این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است