شنبه 7 مهر 1403

شهرداری نوشهر 3- پیکان 1/ لیگ یک / شگفتی‌سازی نوشهری‌ها مقابل خودروسازان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شهرداری نوشهر 3- پیکان 1/ لیگ یک / شگفتی‌سازی نوشهری‌ها مقابل خودروسازان

شهرداری نوشهر به یک پیروزی فوق العاده مقابل پیکان دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته چهارم لیگ یک، تیم فوتبال شهرداری نوشهر در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان پیکان تهران بود‌.

شهرداری که به‌علت وضعیت ورزشگاه نوشهر نمی‌تواند در شهر خود میزبانی کند در کرج به یک نتیجه فوق‌العاده دست یافت و خود را تا رده سوم جدول بالا کشید.

ترکیب ابتدایی تیم‌های شهرداری نوشهر و پیکان تهران به این شرح بود: شهرداری: علیرضا قنبری، حبیب افرا، عیسی پرتو، رضا نبی‌زاده، علی خانزادی، یونس شاکری، حسین حیدری، پوریا بالی لاشک، حسین رنجبر، ناصر رضایی، امیرسام نصیری

پیکان: حسین شهریاری، سامان نریمان جهان، عرفان جمشیدی، بهزاد نوروزی، علیرضا ارجمندیان، محمدرضا غبیشاوی، مجتبی حقدوست، عبدالکریم اسلامی، علی‌اصغر هوشمند، حسن مرادی‌فر، دانیال جهانبخش

این بازی تقابل تیم‌هایی بود که فصل پیش در لیگ برتر و لیگ دو حاضر بودند و پیکان با سقوط و شهرداری با صعود به لیگ یک رسیدند و حالا شهرداری نوشهر تیمی که ترکیب نام آشنا با بازیکنان سابق لیگ برتری را داشت با سه گل شکست داد.

نیمه اول این بازی با گل ناصر رضایی در دقیقه 30 به سود نوشهری‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم مجتبی حقدوست گل تساوی را زد و بازی تا دقایق زیادی با تساوی دنبال می‌شد تا اینکه دو گل متوالی شهرداری‌چی‌ها در دقایق پایانی از راه رسیدند. محمد صابری پور در دقیقه 80 و سلمانی بحرانی در دقیقه 89 گل‌های دوم و سوم شهرداری نوشهر را به ثمر رساندند.

با این پیروزی شاگردان رضا ربیعی از 4 بازی 7 امتیازی شدند و تا رده سوم بالا آمدند. پیکان نیز که تا پیش از این بازی هفت امتیاز داشت اولین شکست فصل خود را در کرج از نوشهری‌ها پذیرفت.