پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

شهرک باستی

شهرک باستی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئوی عجیب از فروش عمارت هزار میلیاردی در شهرک باستی هیلز را ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عمارت 1200میلیاردی در شهرک باستی هیلز تهران را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عمارت 1200میلیاردی در لواسان، شهرک باستی هیلز تهران را مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

درب شهرک باستی هیلز مجدد بر روی مردم بسته شد، دادستان لواسانات در این باره گفت: هیچ گونه محدودیت ترددی در این شهرک وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر از گاهی انتشار تصاویری از ویلاهایی شیک ساخته شده بر فراز تپه‌ها و کوه‌های پایتخت، توجه افکار عمومی را به خود جلب می‌کند و البته خوش‌نشینی ثروتمندان در مناطق خوش و آب هوا فقط مختص تهران نیست و این جماعت مناطق خاص را در جای جای کشور به ملک عیان‌نشینی خود تبدیل کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام لواسانی گفت: متخلفان در لواسان، قانون را دور زده و جزء از ما بهترون هستند و در این شهرستان با مدیران ضعیف النفس روبه رو هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حدود 2 هفته گذشته باشگاه خبرنگاران جوان طی گزارشی تخلفات ساخت و ساز در منطقه بکر لواسانات را زیر ذره بین برد و حالا مسئولان مختلف شهری پاسخگو شدند.

وب‌گاه تابناک

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از زمین خواری 20 هکتاری در تپه سرخه لواسانات خبر داد و گفت: باید با اقدام انقلابی جلوی زمین خواری 20 هکتاری در این منطقه گرفته شود.

خبرگزاری مهر

بررسی‌ها نشان می‌دهد، سالانه حدود 200 هزار پرونده زمین‌خواری در کشور تشکیل می‌شود اما این تخلف هنوز عنوان مجرمانه خاص در قوانین ندارد.

وب‌گاه تابناک

شهرکی که برخی ویلاهای منحصر به فرد آن در ایران، بعضا تا چند صد میلیارد تومان ارزشگذاری شده و از امکاناتی مانند استخر در ارتفاعات و موارد عجیب و غریبی از این دست بهره می برند و البته ورودی این شهرک گیت بازرسی دارد که با تغییر رئیس قوه قضائیه و با دستور آیت الله رئیسی در تیرماه امسال، این گیت جمع آوری شد.

وب‌گاه تابناک

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حراست از حریم رودخانه و منابع طبیعی بیان کرد: عوامل اجرایی جلوی ساخت ساز های باستی هیلز را بگیرند.