پنج‌شنبه 3 آبان 1403

شورای امنیت سازمان ملل

شورای امنیت سازمان ملل

وب‌گاه خبر آنلاین

سرهنگ کتیبه در آخرین مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین درباره سال‌های جنگ و خاطراتش از زندانی شدن و عزل شهید صیاد شیرازی گفته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه اعلام کرد که سفارت آمریکا در بیروت همچنان باز است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان در نشست حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه (AK Party) تاکید کرد که رژیم اسرائیل از سال گذشته همچون یک «سازمان تروریستی» عمل کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه چین اظهار داشت: «چین شدیدا نگران آشفتگی‌ها در خاورمیانه است. ما با اقداماتی که به خصومت‌ها دامن می‌زند و درگیری‌ها را گسترش می‌دهد، مخالفیم.»

وب‌گاه فرارو

محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح مجدد مساله بررسی پیوستن ایران به FATF می‌گوید: طبیعتا وقتی آقای رییس‌جمهور رسما از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست بررسی این موضوع را داشته باشند، این مساله در دستورکار بررسی مجدد در مجمع قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح مجدد مساله بررسی پیوستن ایران به FATF می‌گوید: طبیعتا وقتی آقای رییس‌جمهور رسما از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست بررسی این موضوع را داشته باشند، این مساله در دستورکار بررسی مجدد در مجمع قرار می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ژان نوئل - بارو» وزیر خارجه فرانسه لفاظی‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را که تهدید به تخریب و ویران کردن لبنان همانند غزه کرده بود، محکوم کرد.

وب‌گاه فرارو

«نوعی انکار حقیقت از موضعی که نزد مردم به خالی‌بندی شناخته می‌شود. هنوز اظهارات فاجعه‌بار احمدی‌نژاد در گوشی‌های مردم پژواک دارد و آنها را فراموش نکرده‌اند که گفت مردم می‌گویند «تحریم نمنه‌دی» «تحریم چی هست اصلاً» یا آنجا که قطعنامه‌های شورای امنیت را کاغذپاره دانست و گفت آن‌قدر قطعنامه دهید که قطعنامه‌دان‌تان پاره شود.»

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس دهم می‌گوید: در جلسه‌ای که دبیر شورای امنیت ملی با اصحاب رسانه گذاشته بود، آن جا به شدت بحث کردم که این اسماعیل هنیه چه شد؟ چرا باید به این راحتی شهید می‌شد؟ مهمان ما بود.

وب‌گاه فرارو

«معتقدم باید قدر سربازان گمنام را بدانیم و برای ما اهمیت و ارزش دارند، اما باید کمی بیشتر دقت کنیم و بحث نفوذ را خیلی جدی بگیرند. دستگاه‌های خارجی کار می‌کنند و اصلا هم به روی خودشان هم نمی‌آوردند. اما ضرباتی را از این نفوذ خورده ایم. فقط حادثه ترور هنیه نبود. چنانچه در آبسرد هم به نوعی هماهنگ کردند که حتی همسر شهید فخری‌زاده هم ضربه نبیند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی نوشت: نتانیاهو برای آمریکا تعیین تکلیف هم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حل مسأله فیلترینگ وعده لایتغیر دولت است. این وظیفه را خود دولت برای خود تعیین کرده است. حالا که دولت پزشکیان تشکیل شده، رأی دهندگان انتظار دارند مسأله فیلترینگ حل شود. اما یک نکته ظریف وجود دارد. «تغییر» دکمه ندارد که با فشاردادن آن همه چیز کن فیکون شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مشکلاتی که در دو دهه گذشته و به‌طور مکرر در عرصه سیاست با آن مواجه بوده‌ایم و زیان‌های فراوانی به حس و اعتماد عمومی مردم به حکومت و دولت‌مردان زده است، بیان مواضع بی‌پایه از جانب آنان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو سفر گالانت به واشنگتن را منوط به تصمیم کابینه امنیتی در مورد نحوه واکنش به ایران کرد.