شنبه 8 اردیبهشت 1403

شورای امنیت سازمان ملل

شورای امنیت سازمان ملل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی، یک یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

وب‌گاه عصر ایران

در تداوم دیپلماسی فعال امنیتی و همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای، عصر امروز (چهارشنبه) یادداشت تفاهم امنیتی بین «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه به امضا رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ضرورتی برای قطع اینترنت در نوبت اول کنکور 1403 نیست، نسل سوم سیگنال‌یاب‌ها قابلیت کشف همه نوع سیگنال‌ها را دارد.

وب‌گاه الف

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی، یک یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت سال 1359 سالروز شکست نیرو‌های متجاوز آمریکایی در عملیات طبس اعلام کرد: در حادثه شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا در طبس، دست قدرت و مدد الهی، یگان نظامی متجاوز آمریکا را زمین‌گیر کرد. در بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی که روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت 1403 انتشار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: تهدید‌ها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و پیشرفت ادامه داشته است ایران امروز را می‌توان کشوری پیشرفته و فناور نامید.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور کشورمان گفت: راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»، یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری با همتای سریلانکایی خود با بیان اینکه بعد از انقلاب روابط خوبی ایران و سریلانکا برقرار شد، تصریح کرد: این روابط رو به توسعه است و طی گفتگو‌هایی که با رئیس جمهور و همکاران شان داشتیم قرار شد این همکاری‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعتی، تجاری و اقتصادی فرهنگی و علمی و فناورانه بین دو...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد واقعه طبس و شکست مفتضحانه متجاوزان آمریکایی منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه نشست امنیتی سن‌پترزبورگ با مشاور امنیت ملی برزیل دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، احتمال استعفای رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز قوت گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهایی که تنها کمتر از هشت سال از انقلاب بهمن 57 می‌گذشت. انقلابی که پَر شعله‌اش اول از همه سفارت رژیم صهیونیستی را در مرکز تهران گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امان و کویت در پایان سفر امیر کویت به اردن با صدور بیانیه مشترک بر حمایت از برقراری امنیت و ثبات در منطقه و نیز اولویت یافتن گفت وگو و راه حل های دیپلماتیک در حل اختلافات تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلمان همکاری با آنروا را از سر می‌گیرد.