جمعه 15 تیر 1403

شوک اول صبحی به هواداران / مسیر بازگشت قائدی به استقلال بسته شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شوک اول صبحی به هواداران / مسیر بازگشت قائدی به استقلال بسته شد

با توجه به سقف بودجه 425 میلیارد تومانی باشگاه استقلال، اگر این باشگاه بخواهد قایدی را با رقم 300 میلیاردی جذب کند، یعنی باید حدود 67 درصد بودجه خود را صرف جذب یک بازیکن کند. با توجه به سقف بودجه 425 میلیارد تومانی باشگاه استقلال، اگر این باشگاه بخواهد قایدی را با رقم 300 میلیاردی جذب کند، یعنی باید حدود 67 درصد بودجه خود را صرف جذب یک بازیکن کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ باشگاه استقلال...

با توجه به سقف بودجه 425 میلیارد تومانی باشگاه استقلال، اگر این باشگاه بخواهد قایدی را با رقم 300 میلیاردی جذب کند، یعنی باید حدود 67 درصد بودجه خود را صرف جذب یک بازیکن کند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ باشگاه استقلال اگر بخواهد مهدی قایدی را جذب کند، باید چیزی حدود 300 میلیارد تومان هزینه کند.

در روزهای اخیر اخباری منتشر شده که باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن مهدی قایدی به این تیم است اما حالا مشخص شده هزینه بالای نهایی شدن این انتقال، مانع از بازگشت قایدی شده است.

دستمزد فصل گذشته قایدی یک میلیون و 200 هزار دلار بوده، در نتیجه حالا اگر استقلالی‌ها بخواهند او را جذب کنند باید دستمزدی در حدود یک میلیون و 500 هزار دلار به او پرداخت کنند. از طرف دیگر باشگاه شباب‌الاهلی که قایدی تحت قراردادش است، برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن 3 میلیون و 500 هزار دلار پول درخواست کرده است. این یعنی استقلالی‌ها عملا باید پنج میلیون دلار برای جذب قایدی هزینه کنند و اگر این عدد را با نرخ دلار روز محاسبه کنیم، استقلال باید بیش از 300 میلیارد تومان برای این انتقال بپردازد.

با توجه به سقف بودجه 425 میلیارد تومانی باشگاه استقلال، اگر این باشگاه بخواهد قایدی را با رقم 300 میلیاردی جذب کند، یعنی باید حدود 67 درصد بودجه خود را صرف جذب یک بازیکن کند. به همین دلیل نهایی شدن انتقال قایدی به استقلال بعید به نظر می‌رسد.

منبع: خبر ورزشی هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

شوک اول صبحی به هواداران / مسیر بازگشت قائدی به استقلال بسته شد 2