شنبه 31 شهریور 1403

شوک بزرگ به سپاهان / کاپیتان زردپوشان جدا شد + عکس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شوک بزرگ به سپاهان / کاپیتان زردپوشان جدا شد + عکس

/ کاپیتان سپاهان در توافقی شبانه از سپاهان جدا شد.

کاپیتان سپاهان برای قطع همکاری با این باشگاه به توافق نهایی رسید.

سید محمدرضا حسینی پس از جلسه با مدیران باشگاه سپاهان بالاخره برای جدایی به توافق رسید و قراردادش را فسخ کرد تا تیم جدیدش را انتخاب کند.

کاپیتان سپاهانی‌ها با انتشار تصاویری از دوران حضورش در این تیم و پیراهنش در رختکن، در پیامی نوشته: «ممنون و سپاسگزارم به خاطر لطف و محبتی که این مدت به من داشتین و لحظه‌های فوق العاده زیبایی که کنارتون تجربه کردم. بدرود...» و به این شکل جدایی خود را به طور رسمی اعلام کرده است.

محمدرضا حسینی که پس از سه سال و نیم حضور در سپاهان، در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از این باشگاه جدا شد و به گل‌گهر سیرجان پیوست، در این تیم شرایط خوبی تجربه کرد و در 14 مسابقه لیگ برتر به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر رساند و روی سه گل موثر باشد، اما در بازگشت به اصفهان شرایط عجیبی تجربه کرد.

حسینی با توجه به اینکه تحت قرارداد با باشگاه سپاهان بود دوباره به اصفهان بازگشت، اما طی ماه‌های اخیر توافقی برای جدایی یا ادامه همکاری او صورت نگرفته بود و این بازیکن شرایط سختی را تجربه می‌کرد تا اینکه در فاصله کمتر از 24 ساعت مانده به پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات تابستانی از جمع طلایی پوشان جدا شد

کاپیتان 33 ساله سپاهان که دوران موفقی در این تیم داشت و در لیگ‌های نوزدهم تا بیست و دوم جزو مهره‌های اصلی این تیم بود و 11 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و در هشت مسابقه لیگ قهرمانان آسیا نیز یک گل زد، سال گذشته در پازل تاکتیکی ژوزه مورایس قرار نداشت تا اینکه تصمیم به جدایی قرضی و حضور در گل‌گهر بگیرد ولی بازگشتش به تیم اصلی‌اش خوشایند نبود.

مورایس عدم نیازش به حسینی را به باشگاه اعلام کرده بود، اما مدیران سپاهان رضایت‌نامه او را صادر نکرده بودند تا اینکه سه‌شنبه شب این اتفاق افتاد و او رسما از جمع طلایی پوشان جدا شد.

گفته می‌شود محمدرضا حسینی که تجربه چهار فصل حضور موفق در ذوب‌آهن را داشته و پیش از سپاهان برای دیگر تیم اصفهانی به میدان رفته بود، با نظر محمد ربیعی دوباره به جمع گاندوها اضافه می‌شود و به زودی قراردادش را رسمی خواهد کرد.

صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه ذوب‌آهن به این شکل خبر از بازگشت محمدرضا حسینی به این تیم داد، اما خیلی زود و کمتر از پنج دقیقه این استوری را پاک کرد!

منبع: ورزش3 هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

شوک بزرگ به سپاهان / کاپیتان زردپوشان جدا شد + عکس 2
شوک بزرگ به سپاهان / کاپیتان زردپوشان جدا شد + عکس 3