دوشنبه 9 مهر 1403

شوک غیرمنتظره ستاره ملی‌پوش به تیم ملی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
شوک غیرمنتظره ستاره ملی‌پوش به تیم ملی

بازیکن اتلتیکو مادرید، دقایقی پیش اعلام کرد که تیم ملی فرانسه را ترک می کند و فوتبال بین المللی را کنار می گذارد. او 137 بازی انجام داد و 44 گل به ثمر رساند. او در سال 2018 قهرمان جهان شد. آنتوان گریزمان از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد که از تیم ملی فرانسه خداحافظی می کند.

او طی بیانیه ای کوتاه گفت: با قلبی پر از خاطره، این فصل از زندگی ام را می بندم. ممنون برای این ماجراجویی باشکوه و سپاسگزارم. به زودی شما را می بینم.» پیامی که کوتاه بود، همراه با ویدیویی احساسی از بهترین لحظات گریزمان با پیراهن تیم ملی فرانسه.

گریزمان 33 ساله 137 بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داد و 44 گل به ثمر رساند. او قهرمان جام جهانی 2018 و همچنین لیگ ملت های 2021 شد و با فرانسه به فینال جام جهانی 2021 نیز رسید ولی این بار نایب قهرمان شدند. گریزمان برای دشان بازیکنی کلیدی بود و غیبت او از این به بعد ضایعه سختی برای خروس ها خواهد بود.

فرانسه در لیگ ملت های امسال برای قهرمانی تلاش دارد و همچنین باید برای جواز حضور در جام جهانی 2026 نیز مبارزه کند. گریزمان رفت تا کشورش بتواند روی بازیکنان جدید و جوان سرمایه گذاری کند.

از میان اخبار

دلیل عجیب مشهدی‌ها برای ندادن میزبانی به پرسپولیس و استقلال

نبرد بزرگ رحمان عموزاد در روسیه

غوغای جانشین مهدی طارمی در پورتو؛ عجب پدیده‌ای!

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور؛ 2+1 تغییر گاریدو