شنبه 14 مهر 1403

شوک کرونا به اردوی استقلال / کمبود بازیکن دردسرساز می‌شود؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شوک کرونا به اردوی استقلال / کمبود بازیکن دردسرساز می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این نگرانی وجود دارد که چند استقلالی دیگر هم کرونا گرفته باشند و نتوانند تیمشان را مقابل الهلال عربستان همراهی کنند. نکته اینجاست که استقلال در شرایط عادی هم با کمبود بازیکن بزرگ مواجه است و حالا اگر قرار باشد یکی دو نفر دیگر را هم به دلیل کرونا از دست بدهد، مسلما مشکلاتش در آستانه بازی با الهلال بیشتر خواهد شد. البته از دبی خبر رسید سید حسین حسینی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این نگرانی وجود دارد که چند استقلالی دیگر هم کرونا گرفته باشند و نتوانند تیمشان را مقابل الهلال عربستان همراهی کنند. نکته اینجاست که استقلال در شرایط عادی هم با کمبود بازیکن بزرگ مواجه است و حالا اگر قرار باشد یکی دو نفر دیگر را هم به دلیل کرونا از دست بدهد، مسلما مشکلاتش در آستانه بازی با الهلال بیشتر خواهد شد. البته از دبی خبر رسید سید حسین حسینی دروازه بان اصلی این تیم مشکل خاصی ندارد اما به هر حال استقلالی ها باید قبل از الهلال با کرونا پیکار کرده و سپس آماده بازی با نماینده عربستان شوند.

نکته دیگر در مورد استقلال این که درست در فاصله 48 ساعت مانده تا بازی حساس با الهلال مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه شد. طبعا اختیار چه احکامی با مدیر عامل باشگاه است اما به نظر می رسد مشکل استقلال انتخاب معاون ورزشی نیست و شاید بهتر بود شرایطی فراهم شود که این تیم با بازیکنان سرشناس تر و بزرگ‌تری به مصاف تیمی چون الهلال عربستان می رفت.