یک‌شنبه 1 مهر 1403

شکنجه تکاندهنده نرگس 13ساله در دخمه مرد شیشه ای! + عکس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شکنجه تکاندهنده نرگس 13ساله در دخمه مرد شیشه ای! + عکس

شکنجه گاه مرد شیشه ای کشف شد. ظهر جمعه گذشته، خبر تکان دهنده ای نیروهای انتظامی را به تکاپو انداخت. سر و صدای بیسیم‌های پلیس از یک ماجرای وحشتناک در روستای خلق آباد مشهد حکایت می‌کرد. شکنجه گاه مرد شیشه ای کشف شد. ظهر جمعه گذشته، خبر تکان دهنده ای نیروهای انتظامی را به تکاپو انداخت. سر و صدای بیسیم‌های پلیس از یک ماجرای وحشتناک در روستای خلق آباد مشهد حکایت می‌کرد. به گزارش عرشه آنلاین...

شکنجه گاه مرد شیشه ای کشف شد. ظهر جمعه گذشته، خبر تکان دهنده ای نیروهای انتظامی را به تکاپو انداخت. سر و صدای بیسیم‌های پلیس از یک ماجرای وحشتناک در روستای خلق آباد مشهد حکایت می‌کرد.

به گزارش عرشه انلاین اهمیت موضوع که به جان دختری 13 ساله گره خورده بود، موجب شد تا خودروهای گشت انتظامی آژیرکشان به طرف روستا حرکت کنند. هر لحظه امکان داشت خبر دلخراشی از آن سوی بیسیم‌ها به گوش برسد! دلهره عجیبی در دل‌های باورمندان به امنیت به راه افتاده بود. افسر گشت، پدال گاز را به کف اتاق خودرو چسباند. رانندگان عبوری با شنیدن آژیرهای ممتد پلیس، راه عبور را می‌گشودند تا این که بالاخره خودروهای انتظامی مقابل منزلی با دیوارهای آجری توقف کردند. با اشاره سرگرد علی محمدزاده (رئیس کلانتری خلق آباد) که فرماندهی مستقیم عملیات را به عهده داشت، عوامل انتظامی وارد منزل مسکونی شدند، اما فقط ابزار و آثاری از شکنجه‌های هولناک را یافتند که درون پذیرایی و اتاق دیده می‌شد.

اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته

اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته

خداحافظ ضامن و چک و سفته

بهترین کشور برای تحصیل افراد متاهل

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

شکنجه تکاندهنده نرگس 13ساله در دخمه مرد شیشه ای! + عکس 2