سه‌شنبه 3 مهر 1403

شگفتی مقابل تیم دسته اولی در کار نبود؛/ صعود النصر بدون کریس رونالدو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شگفتی مقابل تیم دسته اولی در کار نبود؛/ صعود النصر بدون کریس رونالدو

النصر با گلزنی سادیو مانه و نواف بوشل موفق به کسب پیروزی مقابل الحزم شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان که یکی از رقبای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا به شمار می‌رود، از ساعت 19:05 امشب در چارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام پادشاهی مقابل تیم دسته اولی الحزم قرار گرفت که کریستیانو رونالدو را هم به دلیل استراحت در فهرست نداشت.

النصر بازی را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در همان لحظات ابتدایی به گل برسد که فرصت‌سوزی سادیو مانه این اجازه را نداد و لحظاتی بعد هم ضربه ایستگاهی دیدنی اندرسون تالیسکا به تیرک عمودی برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

سادیو مانه که در تلاش برای جبران اشتباه خود در شروع بازی بود، در دقیقه 6+45 ارسال زیبای سلطان الغنام از جناح راست زمین را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کرد تا پیروزی یک بر صفر در نیمه نخست مقابل الحزم به دست بیاورند.

الحزم که برخلاف سال گذشته در لیگ روشن عربستان نیست و به دسته پایین‌تر سقوط کرده، در دقیقه 62 کار را به تساوی کشید و در حالی که بازی به وقت‌های اضافه می‌رفت و در حال رقم خوردن شگفتی بود، نواف بوشل در دقیقه 2+90 از اشتباه فاجعه‌بار گلر و مدافع حریف استفاده کرد و گل دوم النصر را به ثمر رساند.

النصر که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ روشن عربستان دو تساوی و دو پیروزی داشته و در جایگاه پنجم جدول است و در نخستین دیدارش در لیگ نخبگان آسیا هم برابر الشرطه عراق متوقف شده بود، امشب توانست به پیروزی 2 بر یک مقابل الحزم دست پیدا کند.

شگفتی مقابل تیم دسته اولی در کار نبود؛/ صعود النصر بدون کریس رونالدو 2