پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

صدرنشینی استراتژی سایپا است / حضور محمودی در تیم صحت ندارد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
صدرنشینی استراتژی سایپا است / حضور محمودی در تیم صحت ندارد

سرمربی تیم والیبال سایپا در آستانه دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: صدرنشینی استراتژی تیم است و برای آن تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در آستانه دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: صدرنشینی استراتژی تیم است و برای آن تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم سایپا در خانه میزبان راه یاب ملل مریوان خواهد بود. شاگردان مصطفی کارخانه با دو پیروزی و 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز یکشنبه مقابل راه یاب ملل مریوان گفت: محکوم به پیروزی هستیم و برای برد باید تلاش کنیم. برای اینکه صدر جدول رده بندی را از دست ندهیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد. استراتژی تیمی سایپا این است در صدر بماند. می‌دانیم کار سختی در پیش داریم اما ممکن است. با تلاش بازیکنان، کمک خداوند و حمایت باشگاه به هدفمان خواهیم رسید.

سرمربی نارنجی پوشان درباره پیروزی هفته دوم مقابل خاتم اردکان گفت: برد ارزشمندی بود. بازی سنگین بود و از بازیکنان خواسته بودیم کم اشتباه ظاهر شوند تا از اشتباه حریف استفاده کنیم. قرار بود تیم خاتم را تحت فشار بگذاریم و این اتفاق نیز رخ داد. در مقاطعی از بازی 4-5 امتیاز عقب افتادیم اما تسلیم نشدیم و به بازی بازگشتیم.

وی ادامه داد: زمانیکه تیم 5-6 امتیاز عقب بیافتد و بتواند جبران کند هنر است. خاتم تیم خوبی است، یک ست در اصفهان کسب کرده بود و از این تیم ترس داشتیم. لیاقت پیروزی 3 بر صفر را داشتیم.

کارخانه درباره بازی سید محمد موسوی نیز گفت: موسوی برای هر تیم نعمت است. با حضور موسوی دست پاسور تیم باز تر است. او بازیکن تاثیر گذاری است در کنار موسوی، امیر حسینی، جواد معنوی نژاد، علی شفیعی، رضا صفایی و سایر بازیکنان نیز خوب بازی کردند.

سرمربی تیم سایپا درباره مشکل اسماعیل نژاد گفت: منتظر داورزنی هستیم تا مشکل حل شود. رضا صفایی را در این پست در اختیار داریم و او خوب بازی می کند.

وی درباره گمانه زنی‌های برای حضور شهرام محمودی در نیم فصل دوم نیز گفت: چنین چیزی صحت ندارد و صحبتی در این زمینه نشده است. صفایی برای تیم بازی می کند و اسماعیل نژاد هم در اختیار داریم. با همین شرایط پیش خواهیم رفت.