شنبه 31 شهریور 1403

صعود نماینده ایران به فینال دونفره تور جهانی تنیس

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
صعود نماینده ایران به فینال دونفره تور جهانی تنیس

هفته دوم تور جهانی تنیس مردان با صعود سامیار الیاسی و سیمونه آگوستینی از ایتالیا به فینال بخش دونفره پیگیری شد.

در ادامه این مسابقات و در مرحله نیمه نهایی بخش دونفره، سامیار الیاسی از ایران به همراه سیمونه آگوستینی از ایتالیا موفق شدند با نتیجه 5-6 و 6-7 مقابل تیم هند به پیروزی برسند و راهی مرحله پایانی شوند. در فینال الیاسی و آگوستینی به مصاف برنده دیدار بلژیک - استرالیا و هند می‌روند.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز علی یزدانی به عنوان تنها نماینده کشورمان در بخش انفرادی 3-6 و 6-7 مغلوب لورنزو بوچی از ایتالیا (قهرمان هفته نخست) شد تا فردا و در مرحله نیمه نهایی بازی‌ها بوچی از ایتالیا به مصاف ایوانووف ساولی از روسیه برود و دنیز کلاک از روسیه با دو جاویا از هند مسابقه دهد.

در جدول اصلی بازی‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران، اسپانیا، روسیه، ایتالیا، ترکیه، هند، استرالیا، فرانسه، چک و بلژیک حضور دارند. رقابت‌های 30 هزار دلاری تور جهانی تنیس در بخش مردان از 11 شهریور ماه با انجام دیدار‌های جدول مقدماتی آغاز شد و تنیسور‌های کشور‌های مختلف به مدت 2 هفته برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می‌دهند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت مسابقات 2 هفته‌ای تور جهانی را بر عهده خواهد داشت.