سه‌شنبه 12 تیر 1403

صفر تا صد فعال‌سازی توربو همستر / چگونه توربو همستر را فعال کنیم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
صفر تا صد فعال‌سازی توربو همستر / چگونه توربو همستر را فعال کنیم؟

بازی همستر کامبت یکی از محبوب ترین بازی های تلگرامی است که میلیون ها کاربر و بازیکن در سراسر جهان مشغول بازی آن هستند. بازی همستر کامبت یکی از محبوب ترین بازی های تلگرامی است که میلیون ها کاربر و بازیکن در سراسر جهان مشغول بازی آن هستند. همستر کامبت بخش های مختلفی دارد از جمله بخش کارت ها و جایزه روزانه و کد مورس و غیره است. یکی از گزینه هایی که در بخش Boost می بینید، توربو (Turbo)...

بازی همستر کامبت یکی از محبوب ترین بازی های تلگرامی است که میلیون ها کاربر و بازیکن در سراسر جهان مشغول بازی آن هستند. همستر کامبت بخش های مختلفی دارد از جمله بخش کارت ها و جایزه روزانه و کد مورس و غیره است. یکی از گزینه هایی که در بخش Boost می بینید، توربو (Turbo) همستر است که به صورت غیرفعال بوده و اعلام می کند که به زودی قرار است فعال شود.

توربو همستر کامبت چیست؟

اگر شما هم تجربه بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) را داشته باشید، می‌دانید که داشتن سکه زیاد یکی از اهداف اصلی این بازی است. بازی همستر راه‌های زیادی برای افزایش تعداد سکه در اختیار شما قرار داده است؛ یکی از این راه‌ها، استفاده از قابلیت توربو همستر (Turbo Hamster Kombat) است. اما توربو همستر چگونه فعال می‌شود؟

معرفی گزینه توربو همستر (Turbo Hamster Kombat)

همستر کامبت یک بازی ارز دیجیتال موبایلی، از دسته بازی‌های کلیکی برای کسب درآمد (Play-To-Earn) است. این بازی به صورت رسمی در تاریخ 25 مارس (6 فروردین) عرضه شد و اکنون چیزی حدود 200 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد؟!

یادگیری بازی ربات همستر ساده است. در مرحله اول، بازیکن یک صرافی ارز دیجیتال انتخاب می‌کند و با ضربه‌زدن روی همستر صفحه، سکه‌های درون بازی را جمع می‌کند. تعداد سکه‌های جمع‌آوری شده شما روی صفحه نمایش داده می‌شود و هرچه سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید، سطح مدیریتی همستر شما بالاتر می‌رود.

در این بازی راه‌هایی برای افزایش سرعت و تعداد سکه‌های جمع‌آوری شده وجود دارد. به‌طورمثال گزینه‌های بخش Boost در تسریع و افزایش تعداد سکه‌ها به شما کمک می‌کنند. گزینه‌های مختلفی در این بخش مانند گزینه توربو در همستر و فول انرژی وجود دارند.

گزینه Full Energy را میتوان روزی 6 بار استفاده کرد. بعد از هر بار استفاده، این گزینه به مدت 1 ساعت غیرفعال می‌شود. استفاده از این گزینه، انرژی شما برای دریافت سکه را پر می‌کند و فعال کردن آن رایگان است.

گزینه بعدی Turbo است. البته گزینه توربو همستر کمبات هنوز فعال نیست و قرار است به زودی در دسترس کاربران قرار گیرد.

گزینه‌های غیر رایگان به جای گزینه توربو همستر

باتوجه‌به غیر فعال بودن Turbo در همستر، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که برای فعال‌سازی آنها باید سکه بدهید. با خرید گزینه Multitap، در هر ضربه بیش از یک سکه دریافت می‌کنید. برای این کار به Multitap Boost نیاز دارید که می‌توان آن را چندین بار ارتقا داد. شروع قیمت این گزینه، 2000 سکه است. به مرور با افزایش لول، قیمت این گزینه نیز بالاتر می‌رود.

همچنین می‌توانید محدودیت انرژی خود را افزایش دهید. برای این کار به گزینه Energy Limit نیاز دارید که می‌توان آن را چندین بار ارتقا داد. شروع قیمت این گزینه نیز 2000 سکه است. گزینه Energy Limit نیز با افزایش سطح، قیمت بیشتری پیدا می‌کند.

آموزش فعال کردن توربو همستر

چطور توربو همستر را فعال کنیم؟ گزینه توربو در همستر هنوز برای کاربران فعال نیست. هم‌اکنون راهی برای فعال‌سازی این گزینه وجود ندارد. روش فعال کردن توربو در همستر باید توسط توسعه‌دهندگان این بازی انجام شود.

معمولا گزینه توربو در بازی‌های مشابه همستر، تعداد سکه‌های دریافتی در هر ضربه را برای مدت محدودی چندبرابر می‌کند. برای مثال، اگر در حالت عادی با هر ضربه 5 سکه همستر دریافت کنیم، احتمالا با فعال کردن توربو همستر، برای چند ثانیه می‌توانید کوین‌های بیشتری دریافت کنید. دقت داشته باشید که این گزینه هنوز فعال نیست و راهی برای آموزش فعال کردن توربو همستر وجود ندارد.

خیلی از افراد در گوگل این سوال را جستجو می‌کنند که: «توربو همستر کی فعال میشه؟». اما باید گفت که اطلاعات دقیقی درباره این موضوع وجود ندارد.

گزینه توربو در همستر (Turbo Hamster Kombat) یک راه عالی برای افزایش تعداد سکه در این بازی است. گزینه Turbo در همستر قرار است به زوری در دسترس کاربران قرار گیرد. اگر به دنبال روش فعال‌سازی توربو همستر هستید، باید گفت که متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره این مسئله در دسترس نیست.

با این وجود، راه‌های خوب دیگری برای دریافت سکه در بازی همستر وجود دارد. برخی از این راه‌ها، مانند استخراج کوین و افزایش لول کارت‌های بازی همستر، راه خوبی برای کسب درآمد غیرفعال از این بازی هستند. علاوه‌براین، با دعوت دوستان خود به این بازی هم می‌توانید سکه دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که در زمان انجام ایردراپ همستر، که قرار است در ماه جولای انجام شود، تنها تعداد سکه‌های شما مهم نیست. سعی کنید در قسمت‌های متفاوت این بازی فعال باشید و با افزایش سکه و سود ساعتی (Profit Per Hour)، شانس خود را برای دریافت ارز دیجیتال این بازی بالا ببرید.

گزینه توربو همستر شاید راه خوبی برای کسب سکه‌های بیشتر در این بازی باشد؛ اما هم‌اکنون راهی برای فعال کردن توربو همستر معرفی نشده است. فعال کردن توربو در همستر تنها بعد از فعال‌سازی این گزینه توسط توسعه‌دهندگان بازی در دسترس خواهد بود. پس فعلا بهتر است تمرکز خود را روی راه‌های دیگر افزایش سکه بگذارید.

منبع: روزیاتو هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

صفر تا صد فعال‌سازی توربو همستر / چگونه توربو همستر را فعال کنیم؟ 2
صفر تا صد فعال‌سازی توربو همستر / چگونه توربو همستر را فعال کنیم؟ 3