یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صلاحیت اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی احراز نشد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
صلاحیت اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی احراز نشد

کمیته فنی فدراسیون فوتبال رای به برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی داد.

پس از برگزاری نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال، برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی قطعی شد و قرار است مربی دیگری در جام جهانی 2022 قطر هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

این در حالی است که چند روز پیش دراگان اسکوچیچ از انگیزه بالای خود برای سرمربیگری ایران در جام جهانی قطر سخن گفته بود و اعلام کرد قصد واگذاری جایگاه خود را ندارد.

چندی قبل از بیانیه اسکوچیچ گروهی از بازیکنان تیم ملی از جمله سردار آزمون، حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده با انتشار استوری‌های هماهنگ در صفحه اینستاگرام خود از مسئولان خواستند در کادرفنی تیم ملی تغییری ایجاد نشود و اسکوچیچ به کارش ادامه دهد.

چند ساعت بعد از این اتفاق گروهی دیگر از بازیکنان تیم ملی مانند مهدی طارمی و احسان حاج صفی نیز بیانیه‌ای منتشر کردند و بیانیه گروه دیگر از بازیکنان را "بدون موافقت، هماهنگی، اطلاع و برخلاف میل خود" عنوان و آن را "توهین به تیم ملی" قلمداد کردند تا مشخص شود در میان بازیکنان تیم ملی دو دستگی ایجاد شده است.

جام جهانی 2022 قطر آبان ماه امسال برگزار می‌شود و ایران که در گروه دوم باید با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا رقابت کند، 30 آبان ماه در نخستین بازی خود به مصاف انگلیس می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال