جمعه 14 اردیبهشت 1403

صنایع دستی

صنایع دستی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر میراث فرهنگی گفت: امکان سفر نیمی از مردم دنیا به ایران بدون دریافت روادید فراهم شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

معاون گردشگری با اعلام آمار سفر‌های نوروز و عید فطر گفت: «در نوروز امسال سه موج سفر را تجربه کردیم که در موج اول به‌دلیل تغییرات اقلیمی با کاهش سفر مواجه بودیم و موج دوم مشابه مدت زمان سال گذشته بود و تعطیلات عید فطر که موج سوم سفر‌ها شکل گرفت، با افزایش سفر‌ها مواجه شدیم. تحلیل این روند نشان می‌دهد هر سال متناسب با آن سال باید برنامه‌ریزی شود.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گردشگری ادبی، حوزه فراموش شده گردشگری است و می‌توان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به رونق صنعت گردشگری ادبی در کشور فکر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیوند صنعت گردشگری با میراث، تولیدات و رویدادهای ادبی نه تنها برای تبادلات فرهنگی کشور که برای صنعت گردشگری نیز مزایای بسیاری در بر دارد. از تلفیق این دو مقوله، پدیده‌ای حاصل می‌شود که در ادبیات حوزه گردشگری آن را «گردشگری ادبی» می‌نامند. گردشگری ادبی فعالیتی است که زاییده علاقه به یک...

وب‌گاه گسترش

علیرضا منادی سفیدان گفت: چرا بدون در نظر گرفتن نظرات نمایندگان کارگران، حقوق کارگران در سال 1403 محاسبه و صورت جلسه تعیین حقوق کارگران بدون امضای نمایندگان آنان ابلاغ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از کشف 33 قلم اشیاء تاریخی - فرهنگی در شهرستان رودبار خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان_ایرنا_سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: بیش از 9 میلیون و 600 هزار گردشگر در ایام نوروز امسال از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اقتصادی صندوق احیای اماکن تاریخی و فرهنگی از برپایی نمایشگاه هنر‌های تجسمی به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی ایران در تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل رئیس هیئت مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و احیای بناهای تاریخی گفت: این صندوق تنها مرجع قانونی واگذاری بهره‌برداری بنا‌های تاریخی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از صدور مجوز خانه مسافر به صورت تأییدمحور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منابع آگاه از ترکیدگی لوله در شب گذشته در سالن کنفرانس موزه ظروف سعدآباد و آب‌گرفتگی این بخش موزه خبر دادند، اما خوشبختانه به بخش آثار موزه‌ای آسیبی وارد نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی و بازرگانی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری اماکن تاریخی و فرهنگی از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت روز جهانی بناهای تاریخی ایران در تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

منابع آگاه از ترکیدگی لوله در شب گذشته در سالن کنفرانس موزه ظروف سعدآباد و آب‌گرفتگی این بخش موزه خبر دادند، اما خوشبختانه به بخش آثار موزه‌ای آسیبی وارد نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل فدراسیون تیراندازی حضور یافت و در جریان فعالیت ملی‌پوشان این فدراسیون قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: نخستین مُهر مربوط به رییس وقت اتاق تجارت کرمان که توسط مجموعه‌داری شخصی در حراجی شهر قم خریداری شده بود به دست آمد.