شنبه 1 اردیبهشت 1403

صنایع دستی

صنایع دستی

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: فروش صنایع دستی در بازارچه‌های استان اصفهان در نوروز امسال نسبت به سال قبل، سه برابر افزایش داشت.

وب‌گاه فرارو

فاطمه داوری گفت: 30 فروردین‌ماه بازدید از بنا‌ها و اماکن تاریخی رایگان خواهد بود. همچنین قصد بر این است مکان‌هایی که در روز‌های عادی بازدید ندارند، در این روز با تور بازدید داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نگاه دولت در حوزه تعاملات فرهنگی این است که با اتکا به ارزش‌های سنتی، اصیل، بومی و دینی خود به عنوان مزیت مطلق در گفتگو‌های فرهنگی و تعاملات فرهنگی با دنیا استفاده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین آیین جهانی افطار ملل شامگاه یکشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کاخ موزه ملت مجموعه سعدآباد برگزار شد. در این آیین 80 میهمان خارجی شامل سفرا، رایزنان و وابستگان فرهنگی و نمایندگانی از 45 کشور جهان حضور دارند. این نخستین بار است که دنبال ثبت جهانی افطار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مترجم قرآن با بیان اینکه توجه به معرفی کتابِ «مفاتیح الجنان» نشانِ بلوغ معرفتی یک جامعه است، گفت: این کتاب برای داشتن یک زندگی مومنانه مفید و ضروری است و مردم با مفاتیح الجنان اُنس و الفت بسیاری دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از دستگیری 29 نفر به دلیل انجام حفاری‌های غیر مجاز برای کشف اشیای عتیقه از ابتدای سال خبر داد. فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از دستگیری 29 نفر به دلیل انجام حفاری‌های غیر مجاز برای کشف اشیای عتیقه از ابتدای سال خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار رضا بنی اسدی فر با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه، رشد و تعالی در کشور است گفت: علیرغم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به مناسبت فرارسیدن «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی»، بازدید عمومی از بافت‌ها، بناها و محوطه‌های تاریخی روز پنجشنبه -30 فروردین 1403 - رایگان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از دستگیری 29 نفر به دلیل انجام حفاری‌های غیر مجاز برای کشف اشیای عتیقه از ابتدای سال خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با پایان تعطیلات نوروز و آغاز پیک سفر، برخی از ارگان‌ها، آمار‌های مربوط به خدمات‌رسانی خود را اعلام کرده‌اند، ولی هنوز ستاد تسهیلات سفر جمع‌بندی و تحلیل نهایی را پس از 5 روز ارائه نداده است.

وب‌گاه الف

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در خصوص مشارکت بخش خصوصی با شهرداری برای اجرای طرح‌های مختلف شهری گفت: از گذشته بخش خصوصی با مدیریت شهری همکاری داشته و طرح‌هایی با مشارکت آنها اجرایی شده ولی تلاش کردیم در این زمینه گره‌گشا ببوده و امور را برای ورود آنها تسهیل کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به تلاش شهرداری تهران برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی گفت: در حال حاضر 200 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی از جمله بام لند و هزار و یک شب و... تعریف شده است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان، این هفته ایرادات وارده به لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی و اصلاح می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه این هفته در مجلس بررسی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روز‌های یکشنبه و دوشنبه تشکیل می‌شود. مهم‌ترین دستورکار مجلس در این جلسات به شرح زیر است: گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده پنج قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف...