چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تحول در بانک‌ها به این معنی است که در عرصه وام‌های خرد بانکها قرار است، بدون تضامین شداد و غلاظ باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر اقتصاد قول داد در ارتباط با سهم دولت در قانون بودجه 1401 برای پرداخت دیون خود به مجموعه تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی از طریق خزانه داری اقدام کند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر اقتصاد قول داد در ارتباط با سهم دولت در قانون بودجه 1401 برای پرداخت دیون خود به مجموعه تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی از طریق خزانه داری اقدام کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

‌مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و نیز پیگیری امتیاز مناطق جنگی بازنشستگان تاکید کرد و اظهار کرد که افزایش وام ضروری بازنشستگان در دستور کار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: پشت پناهندگی «یکتا جمالی» باند قاچاق انسان حضور دارد و فرار او برنامه‌ریزی شده بود.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: یک شبکه قاچاق انسان مساله پناهندگی را مدیریت می‌کند و سیستم سازمان‌دهی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: پشت پناهندگی «یکتا جمالی» باند قاچاق انسان حضور دارد و فرار او برنامه‌ریزی شده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه سوم خرداد ماه نظرات خود را درباره ارز جهانگیری، حادثه ریزش متروپل آبادان، شهادت صیاد خدایی، افزایش قیمت اجاره بها، سروده سلام فرمانده، ثبت سفارش واردات موبایل و سالروز فتح خرمشهر بیان کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی مرادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برای کشورهای اسلامی چند وزنه‌بردار اعزام می‌شود، گفت: روز گذشته در کمیته ملی المپیک حاضر شدم و لیست نفرات کامل را اعلام کردم. اعضای کادر فنی تصمیم گرفتند که تیم مردان را به نحو کیفی و کامل (10 نفر) اعزام کنند. البته اردوها از فردا با تعداد 16 نفر آغاز می شود و با توجه به همین موضوع تیم زنان را نیز...

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و نیز پیگیری امتیاز مناطق جنگی بازنشستگان تاکید کرد و گفت: افزایش وام ضروری بازنشستگان در دستور کار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و نیز پیگیری امتیاز مناطق جنگی بازنشستگان تاکید کرد و گفت: افزایش وام ضروری بازنشستگان در دستور کار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی امروز با حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد احکام مستمری بازنشستگان و اعطای سهام تکلیفی دولت بابت رد دیون به صندوق بازنشستگی کشور گفت: براساس قانون بودجه 1401 دولت مکلف است، برای رد دیون خود به مجموعه تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری بخشی از سهام شرکت‌ها را به صندوق بازنشستگی واگذار کند. وی افزو: آئین‌نامه مستقلی...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جمعیت کشور گفت: میزان پوشش صندوق‌های بازنشستگی و نهادهای حمایتی از سالمندان به جای افزایش پوشش، روندی کاهشی داشته و از 69.9 درصد در سال 1394 به 64.4 درصد در سال 1397 کاهش یافته است.