چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش 70 درصدی میزان پرداختی شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به صندوق‌های بازنشستگی کشور، گفت: این مبلغ در سال جاری به 52 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جدید سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به اعزام نیروی های آتش نشان به حادثه متروپل اشاره کرد و گفت: کار بسیار سخت و زمان‌بر است و شاید 10 تا 15 روز کار آواربرداری طول بکشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: سازمان تامین اجتماعی حتی یک روز در پرداخت حقوق‌ها حق تعلل ندارد و متعهد به پرداخت از اول فروردین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باتوجه به زمزمه‌های این روزها برای اجرای افزایش حقوق مستمری بازنشستگان مطابق قانون، یکی از مباحثی که در این مورد مطرح است، بحث تعلل و تاخیری است که دولت و مجموعه‌های ذی‌ربط به خرج دادند. این پرسش که چرا قوه مجریه با وجود رضایت بدنه مدیران هیئت دولت و توجیه بودن درباره قانونی بودن این افزایش تعلل می‌کنند، سوالی است که امروزه توسط کارشناسان مطرح می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سازمان تامین اجتماعی حتی یک روز در پرداخت حقوق‌ها حق تعلل ندارد و متعهد به پرداخت از اول فروردین است.

وب‌گاه تابناک

دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.

وب‌گاه منیبان

سید احسان خاندوزی دیروز با حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد احکام مستمری بازنشستگان و اعطای سهام تکلیفی دولت بابت رد دیون به صندوق بازنشستگی کشور گفت: براساس قانون بودجه 1401 دولت مکلف است، برای رد دیون خود به مجموعه تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری بخشی از سهام شرکت‌ها را به صندوق بازنشستگی واگذار کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر اقتصاد: خبرهای خوبی برای بازنشستگان داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یین‌نامه مستقلی برای صندوق بازنشستگی کشوری آماده شده است که ظرف 30 تا 40 روز آینده در دولت نهایی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر اقتصاد: خبرهای خوبی برای بازنشستگان داریم

خبرگزاری مهر

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور گفت: مبلغ 5,000 میلیارد تومان اعتبار برای هزینه این افراد در اختیار بیمه درمانی قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تحول در بانک‌ها به این معنی است که در عرصه وام‌های خرد بانکها قرار است، بدون تضامین شداد و غلاظ باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: امسال در ماه‌های اول شاهد خبرهای خوبی برای بازنشستگان کشور خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: امسال در ماه‌های اول شاهد خبرهای خوبی برای بازنشستگان کشور خواهیم بود.