جمعه 30 شهریور 1403

ضربه سنگین مرزبانان فراجا به یک گروهک تروریستی در منطقه مرزی سیرکان

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ضربه سنگین مرزبانان فراجا به یک گروهک تروریستی در منطقه مرزی سیرکان

اقتصادنیوز: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه شب گذشته قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سیرکان را داشتند با هوشیاری مرزبانان سیستان و بلوچستان با ضربه و شکست سنگین مواجه شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه شب گذشته قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سیرکان را داشتند با هوشیاری مرزبانان سیستان و بلوچستان با ضربه و شکست سنگین مواجه شدند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس گزارش داد، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: مرزبانان دلاور سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سیرکان، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و رصد لحظه ای مرز، متوجه تحرک تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی مرزبانی فراجا با آمادگی عملیاتی و رزمی اعضای گروهک تروریستی را قبل از ورود به داخل کشور غافلگیر کردند، افزود: این تیم تروریستی قصد داشت شب گذشته برای اقدامات خرابکارانه در داخل کشور از منطقه عمومی مرزی وارد کشور شود که با هوشیاری و آتش سنگین غیور مردان مرزبانی طی یک عملیات ضربتی با شکست مواجه و ضربه ای سنگین بر پیکره آنان وارد شد.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به هلاکت 2 نفر از اعضای این گروهک تروریستی، اظهار کرد: مرزبانان در پاکسازی منطقه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، تعداد 2 دستگاه بیسیم دستی، 21 عدد سینه خشاب، 2 عدد شارژر بیسیم، یک عدد دوربین مادون قرمز، یک عدد تله انفجاری دست ساز، 2 عدد باطری تله انفجاری، یک عدد گوشی هوشمند، البسه پلنگی و خاکی، اقلام غذایی و یک دستگاه تلفن ماهواره ای کشف کردند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید