دوشنبه 9 مهر 1403

ضربه سهمگین پلیس به اراذل و اوباش

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ضربه سهمگین پلیس به اراذل و اوباش

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش‌های پایتخت خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ پیام کاویانی؛ رئیس سازمان پلیس اطلاعات تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت در نخستین مرحله از پاکسازی از محله‌های تهران، پاتوق‌های اراذل و اوباش را قبل از اینکه اعمال مجرمانه‌ای انجام دهند، منهدم کردند.

وی افزود: 205 نفر از اراذل و اوباش ازجمله فروشندگان سلاح گرم و سرد، فروشندگان مشروبات الکلی و فروشندگان مواد محترقه و... دستگیر و برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انهدام 3 باند قاچاق انسان در تهران / 124 نفر از اراذل سطح‌دار دستگیر شدند

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات 40 نفر اراذل و اوباش مطرح تهران که صاحب نوچه بودند، دستگیر شدند و 27 نفر از دارندگان و حمل کنندگان سلاح گرم که با فعالیت‌های اوباش‌گری نظم جامعه را خدشه‌دار می‌کردند، در چنگال قانون گرفتار شدند.

کاویانی ادامه داد: در این طرح 2 نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی بین باندهای اراذل و اوباش بازداشت شدند و ماموران پلیس امنیت 96 نفر از افرادی که در مراکز قمار و اوباش و... فعالیت داشتند را بازداشت کردند.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران ادامه داد: 40 نفر از مزاحمان نوامیس که در محلات ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر شدند و در این مرحله از 34 قبضه سلاح گرم شکاری و جنگی کشف شد.

وی افزود: در این طرح 250 تیر جنگی، 1/5 کیلو مواد مخدر، 6 قبضه سلاح سرد، 4 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شدند و بیش از 3 میلیون مواد محترقه قبل از توزیع در سطح محله کشف شد.

کاویانی متذکر شد: ماموران پلیس امنیت بالغ بر 8 تن و 500 مواد محترقه و بمب های دست‌ساز که قرار بود برای چهارشنبه سوری بین جوانان استفاده شود را کشف کردند.