سه‌شنبه 24 مهر 1403

ضرورت بهره‌برداری از طرح‌های بالای 80 درصد سلسله تا هفته دولت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ضرورت بهره‌برداری از طرح‌های بالای 80 درصد سلسله تا هفته دولت

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار سلسله گفت: باید تمامی طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهرستان که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند به نحوی پیش بروند که در هفته دولت به بهره‌برداری برسند.

شریف خسروی روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، با تاکید بر احصای لیست طرح های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان توسط مدیران مربوطه اظهار داشت: اگر این طرح ها در هفته دولت آماده بهره برداری نشوند، کم کاری مدیر مربوطه محسوب می شود.

وی بر اولویت بندی طرح های دستگاه های اجرایی برای اعتبارات سال 99 و ارسال لیست آنها به فرمانداری تاکید کرد و گفت: هرکدام از مدیران باید شناسنامه طرح های خود را در دست داشته باشد و در مواقع لزوم ارائه دهند.

وی با بیان اینکه نگاه فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی نگاهی کلان است، عنوان کرد: در کمیته برنامه ریزی سال گذشته اعتباراتی به هریک از دستگاه های شهرستان اختصاص یافت که باید دستگاه ها طبق همین سیاست ها فعالیت کنند.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه دستگاه ها نگاه بخشی دارند، خاطرنشان کرد: باید در نگاه خود انعطاف داشته باشید، هر دستگاهی که سیاست های کلان شهرستان را نادیده بگیرد در اعتبارات سال بعد لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب جهاد کشاورزی شهرستان در جذب اعتبارات افزود: از مدیران شهرستان انتظار می رود که در جذب اعتبارات ملی و استانی، قوی عمل و سهم شهرستان را جذب کنند هرجا که نیاز به حمایت باشد در کنار آنان خواهیم بود.

*س_برچسب‌ها_س*