یک‌شنبه 15 مهر 1403

ضرورت حفظ بیت المال در آسفالت شهر سی سخت / واکنش شهرداری سی سخت به کیفیت آسفالت شهر چه بود؟

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ضرورت حفظ بیت المال در آسفالت شهر سی سخت / واکنش شهرداری سی سخت به کیفیت آسفالت شهر چه بود؟

شهرداری شهر سی سخت در طی هفته های گذشته تا امروز اقدام به آسفالت مناطق مختلف این شهر گردشگری داشته است و شهروندان شهر سی سخت خواستار نظارت بر روند آسفالت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، سی‌سخت مرکز شهرستان دنا شهری در 35 کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج و در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

این شهر زیبا در دامنه کوه های زاگرس واقع شده و منطقه‌ای گردشگری به‌شمار می‌آید که سالانه در فصول مختلف سال میزبان جمع زیادی از کوهنوردان، طبیعت گردان و مسافران داخلی و خارجی است. وجود جاذبه های گردشگری به همراه آب و هوای مطبوع سبب شده است تا این منطقه یکی از گردشگر پذیر ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد باشد. در کنار ظرفیت های گردشگری توسعه زیرساخت ها و همچنین توجه به توسعه امکانات رفاهی از جمله موارد مهم است. در همین رابطه شهرداری سی سخت به عنوان متولی شهر در حال تلاش برای حل مشکلات آسفالت شهری در این شهر گردشگر پذیر است، این اقدام هم اکنون در برخی معابر اصلی و فرعی شهر صورت گرفته است و در شرایط حاضر کمربندی این شهر در حالت آسفالت شدن است. در همین رابطه شهروندان این شهر از برخی مشکلات آسفالت گلایه داشته و عنوان کردند: دو باند ورودی و خروجی شهر آسفالت شده است اما اسفالت آن مناطق دچار نشست شده است و این آسفالت ها دارای موج شده است. شهروندان در ادامه عنوان کردند: اگر آسفالت ها بدون نظارت انجام شود شاهد از بین رفتن آسفالت در آینده ای نزدیک خواهیم بود و علاوه بر دوباره کاری مجدد و از بین رفتن تلاش ها، شاهد هدر رفت هزینه های بیت المال خواهیم بود. این شهروندان خواستار تعیین و تکلیف وضعیت کنده کاری ها و همچنین جلوگیری از ایجاد هرگونه حفاری توسط دستگاه های خدمات رسان شده و ادامه دادند: وقتی آسفالت با هزینه زیاد و سال های چشم انتظاری صورت گرفته است نباید اجازه داد هزینه ها و تلاش ها با بی برنامگی اتلاف شود. در همین رابطه روابط عمومی شهرداری سی سخت در واکنش به این موضوعات اظهار کرد: هرچند کارفرما راه و شهرسازی است اما مشکلات فنی به پیمانکار اعلام شده است. روابط عمومی شهرداری سی سخت در ادامه افزود: پیمانکار موظف است بر اساس اصول فنی کار را تحویل دهد بر همین اساس ضمانت نامه حسن انجام کار توسط پیمانکار به کارفرما داده شده است اما اگر مورد تایید فنی قرار نگیرد پیمانکار باید آن را اصلاح یا کسر کند. انتهای پیام /