شنبه 9 تیر 1403

طارمی به 2 مدافع آدرس غلط داد!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
طارمی به 2 مدافع آدرس غلط داد!

ورزش سه نوشت: یک حرکت دیدنی و یک ضربه نمایشی منجر به گلزنی و طلسم‌شکنی ملی‌پوش ایرانی پورتو مقابل فریرا شد.

به نقل از اسپورت استار، کشتی گیر داغستانی پستی را در اینستاگرام خود درباره مبارزه با جردن باروز ستاره کشتی آمریکا منتشر کرد و نوشت: هواداران باید بدانند پادشاه واقعی جنگل کیست. باروز به این چالش پاسخ مثبت داد و عنوان کرد در آمریکا در یک مبارزه 10 دقیقه‌ای حاضر به کشتی گرفتن با کادیماگومدوف است.

حبیب کادیماگومدوف قبول کرد و ابراز امیدواری کرد که مبارزه هر چه زودتر انجام شود.

باروز که در المپیک 2012 لندن در وزن 74 کیلوگرم قهرمان شد، پس از شکست مقابل کایل دیک به دسته 79 کیلوگرم رفت. او اخیراً در بلگراد برای ششمین بار قهرمان جهان شد و در بین کشتی‌گیران آمریکایی از نظر تعداد عناوین کسب شده در این مسابقات رکورددار شد.

پس از موفقیت در صربستان، باروز نامزد دریافت جایزه معتبر ملی بهترین ورزشکار شد که هر ساله به بهترین ورزشکار در ایالات متحده اهدا می‌شود. برنده این جایزه با رای گیری اینترنتی مشخص می‌شود.

از بین کشتی‌گیران آمریکایی، جان اسمیت (1990)، بروس بامگارتنر (1995)، رولان گاردنر (2000)، کایل اسنایدر (2017) و اسپنسر لی (2019) به عنوان بهترین ورزشکاران شناخته شدند.

کادیماگومدوف کشتی‌گیر داغستانی با پرچم بلاروس در رقابت‌های قهرمانی اروپا در وزن 79 کیلوگرم در سال 2020 به مقام قهرمانی رسید و سال گذشته نیز در دسته 74 کیلوگرم مدال نقره بازی‌های المپیک توکیو را کسب کرد. او در فینال توکیو به زائوربک سیداکوف روس باخت.

بیشتر بخوانید:

257 251

کد خبر 1691165