سه‌شنبه 12 تیر 1403

طرح آلودگی هوا

طرح آلودگی هوا

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: علت «61 درصد» از آلودگی هوای تهران منابع متحرک است و در حالی که دوربین‌های طرح ترافیکی و طرح آلودگی هوا در کاهش آلودگی نقش دارند، در شهر تهران حدود 68 درصد از دوربین‌ها غیرفعال است.

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودرو‌هایی که اقدام به پوشش پلاک داشتند از این اقدام آنان عکس گرفته می‌شد و مالک به کلاس‌های آموزشی اعزام و اگر در کلاس حضور پیدا نمی‌کرد برای وی منع خدمات بر روی پلاک ثبت می‌شد و این راننده و یا مالک مجبور می‌شد در کلاس‌های آموزشی شرکت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلاک خودرو، هویت و شناسنامه وسیله نقلیه محسوب می شود و دستکاری آن جرم است.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش درباره مشکلات مالی وزارتخانه در تأمین نیازهای دانش‌آموزان مناطق روستایی و مدارس شبانه‌روزی اظهار داشت: من به عنوان وزیر آموزش و پرورش، با توجه به مشکلات مالی که با آن مواجه هستیم، ناراضی‌ترین عضو کابینه هستم. همواره باید بگویم که در اینجا برای انجام چه کاری از نظر مالی کمبود دارم و این باعث شرمساری من می‌شود. رضامراد صحرایی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده و اظهار...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش شرمنده‌ترین وزیر کابینه است؛ از این حیث که دائما باید بنالد من در اینجا و برای انجام چه کاری از نظر مالی کم دارم.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش و پرورش، گفت: دولت سیزدهم اهتمام به ایجاد تغییرات حساب شده دارد؛ سند تحول به تغییر در برنامه درسی و نظام آموزشی تاکید دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش از رقم بودجه این وزارتخانه انتقاد کرد و آن را از مهمترین هزینه های دولت برشمرد. وزیر آموزش و پرورش از رقم بودجه این وزارتخانه انتقاد کرد و آن را از مهمترین هزینه های دولت برشمرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات مالی این وزارتخانه در تامین نیازهای دانش آموزان مناطق روستایی و مدارس شبانه روزی گفت: وزیر آموزش و پرورش شرمنده ترین وزیر کابینه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد حضور یافت و در خصوص طرح ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد و آلودگی هوا توضیح داد. سرهنگ شریفی گفت: در این دو روز 400 خودرویی که دودزا بوده و معاینه فنی هم داشته اند معاینه فنی آن‌ها در محل ابطال شده است. وی افزود: در روز‌های فرد خودرو‌هایی...

وب‌گاه منیبان

در این بخش از مطالب درباره طرح آلودگی هوا از درب منزل در تهران امروز یکشنبه 12 آذر 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. به گزارش منیبان به نقل از فرتاک نیوز، در این بخش از مطالب درباره طرح آلودگی هوا از درب منزل در تهران امروز یکشنبه 12 آذر 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران از امروز...

خبرگزاری تسنیم

طرح ترافیک جدید تهران نه تنها وضعیت نامناسب آلودگی هوا را بهبود نبخشیده بلکه با اجحاف و تضییع حقوق ساکنین مناطق و عدم برابری میان ساکنان مناطق مختلف، راه را برای خرید طرح ترافیک و تشویق به پرداخت هزینه در ازای ورود به مناطقی تعریف شده باز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خرید طرح ترافیک روزانه نسبت به پارسال هشت هزار و 500 تومان بیشتر تمام می‌شود.

وب‌گاه گسترش

خرید طرح ترافیک روزانه نسبت به پارسال هشت هزار و 500 تومان بیشتر تمام می‌شود

وب‌گاه گسترش

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد که با توجه به صدور هشدار زرد آلودگی هوا و همچنین آغاز فصل زمستان ستاد مدیریت بحران استان تهران در آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: همزمان با صدور هشدار زرد آلودگی هوا و آغاز فصل زمستان ستاد مدیریت بحران استان تهران آماده باش کامل خواهد بود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا توسط سازمان هواشناسی گفت: طبق اعلام هواشناسی از فردا پنجشنبه یکم دی ماه تا صبح جمعه دوم دی ماه شاهد کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس خواهیم بود، در همین راستا نیز همچون روزهای اخیر ستاد مدیریت بحران به صورت آماده باش قراردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر اینکه آلودگی‌های اخیر در پایتخت نیازمند اقدامات فوری از جمله جلوگیری از تردد وسایل نقلیه فرسوده در سطح شهر یا محدوده طرح آلودگی هوا است گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته وسایل نقلیه و سوخت موجود سهم به سزایی در تولید ذرات معلق دارند و از این میان سهم عمده آلودگی، مربوط به وسایل نقلیه فرسوده است که باید در این زمینه تمهیدات ویژه صورت بگیرد.