پنج‌شنبه 14 تیر 1403

طرح آلودگی هوا

طرح آلودگی هوا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا توسط سازمان هواشناسی گفت: طبق اعلام هواشناسی از فردا پنجشنبه یکم دی ماه تا صبح جمعه دوم دی ماه شاهد کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس خواهیم بود، در همین راستا نیز همچون روزهای اخیر ستاد مدیریت بحران به صورت آماده باش قراردارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: همزمان با صدور هشدار زرد آلودگی هوا و آغاز فصل زمستان ستاد مدیریت بحران استان تهران آماده باش کامل خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خزانه دار شورای شهر تهران گفت: در گذشته امکان یک بار خروج رایگان از محدوده طرح ترافیک بود، اما در حال حاضر لغو شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از 15 فروردین، طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا از ساعت 6:30 الی 17 اجرا خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

اگر در محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا تنها یک بار دوربین‌ها پلاک خودروی شما را ثبت کنند، نرخ عوارض کمتر از تعداد دفعات بالا نخواهد بود. اما با این حالا تفاوت‌های اندکی وجود دارد. مثلا اگر همان یک بار ورود یا خروج قبل از ساعت 10 باشد، باید 65 هزار و 700 تومان برای تردد در محدوده طرح ترافیک و 32 هزار و 850 تومان برای تردد در طرح کنترل آلودگی هوا پرداخت کنید. اگر همان یک بار...

وب‌گاه الف

قانون نفس قریب به 4 سال پیش در مجلس تصویب و توسط دولت ابلاغ شد، اما هنوز در پیچ و خم اجرا باقی مانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قانون نفس قریب به 4 سال پیش در مجلس تصویب و توسط دولت ابلاغ شد، اما هنوز در پیچ و خم اجرا باقی مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این مطلب آخرین جزئیات و تغییرات طرح ترافیک تهران را بررسی خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

با راه اندازی ورودی شمالی ایستگاه مترو بعثت، دسترسی شهروندان به بازار میوه و تره بار، فروشگاه رفاه، مجموعه فرهنگی - ورزشی مادران و کودکان با استفاده از مترو تسهیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر اعلام شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ساعت طرح ترافیک پایتخت از فردا یک ساعت زودتر آغاز و یک ساعت دیرتر از گذشته اجرا خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام گفت: ایستگاه مهدیه بین ایستگاه‌های میدان محمدیه و هلال احمر در منطقه‌ای پرترافیک و متراکم از منطقه 11 واقع شده است. ایستگاه مهدیه یک ایستگاه تبادلی بین خطوط 3 و 7 بوده و از جمله ایستگاه‌های پرمسافر و مهم خط 7 به‌شمار می‌آید. وی افزود: ورودی جنوب شرقی ایستگاه مهدیه که ورودی مشترک با خط 3 مترو محسوب می‌شود، 24 تیر ماه 1397 به بهره‌برداری...

خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: دو ورودی جدید ایستگاه مترو مهدیه در خط 7 در آبان ماه افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تاکنون 16 ایستگاه از خط 7 متروی تهران به بهره‌برداری رسیده و ایستگاه هفدهم که بزودی افتتاح می‌شود، ایستگاه توحید در تقاطع خطوط 4 و 7 است.

وب‌گاه الف

سردار حمیدی با اشاره به دلایل ترافیک عصرگاهی پایتخت به بحث و بررسی در خصوص لزوم انسان محوری در تهران، تاکید بر انضباط شهری، اصلاح نقاط حادثه خیز و وضعیت تردد خودروها و موتورسیکلت های پایتخت پرداخت. او همچنین ضمن اشاره به آلودگی هوا طرح ترافیک را برای اصلاح امور کافی ندانست.

خبرگزاری مهر

اراک - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در سال جاری 38 روز آلوده را در اراک داشتیم که بالاتر از حد استاندارد است و حل این معضل نیازمند پیگیری و حمایت هوشمندانه است.