یک‌شنبه 15 مهر 1403

طرح احداث زیرگذر عابرپیاده در ضلع جنوبی میدان آزادی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
طرح احداث زیرگذر عابرپیاده در ضلع جنوبی میدان آزادی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید محمد رحیم مرتضوی، شهردار منطقه 9 تهران در بازدید میدانی که از محلات، اماکن و برخی پروژه های ناحیه یک انجام شد بر استفاده از ظرفیت های برج آزادی و لزوم هم افزایی و تعامل بیشتر مدیران شهری و فرهنگی برای استفاده حداکثری از این میعادگاه ملی مذهبی تاکید کرد.

شهردار منطقه 9 با تاکید بر رسیدگی ویژه به معضلات اطراف برج و میدان آزادی و نگهداشت آن افزود: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به محوطه برج و میدان آزادی طرحی در دست مطالعه داریم تا زیرگذر عابر پیاده در ضلع جنوبی میدان احداث شود.

وی ضمن بازدید از بوستان المهدی به عنوان بزرگترین بوستان منطقه و کلینیک و گل و گیاه منطقه 9، گفت: مجاورت پایانه مسافربری آزادی باعث بروز برخی آسیب های اجتماعی در این بوستان شده است، با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و نیاز شهروندان به گذران اوقات فراغت در فضای سبز شهری باید فضایی امن و آرام برای استفاده عموم فراهم شود.

مرتضوی در ادامه از بوستان ترافیک منطقه 9 بازدید به عمل آورد و بر استفاده از ظرفیت های آموزشی این پارک به منظور نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی و رانندگی به خصوص برای نوجوانان و خانواده ها تاکید کرد.

شهردار منطقه 9 با حضور در پارک آزادی ضمن گفت و گو با شهروندان، در جریان برخی از مطالبات و مشکلات آنها قرار گرفت و در پاسخ به یکی از شهروندان عنوان کرد: پروژه های شهروند محور با جدیت تداوم خواهد یافت، در این راستا و با توجه به مطالبه شهروندان سعی خواهد شد فضایی مطلوب برای ورزش بانوان در محیط پارک آزادی تجهیز شود.

وی مزرعه خانواده را ایده ای خلاقانه خواند و گفت: وجود چنین مکان هایی ضمن آشتی شهروندان با طبیعت، گامی در راستای مشارکت آنها در ایجاد و نگهداشت فضای سبز در دل محلات است که می تواند به سایر نقاط شهر و محلات مختلف تسری پیدا کند.

مجتمع فرهنگی ورزشی کوثر آخرین مقصد بازدید میدانی شهردار منطقه 9 و مدیران شهری بود، در این بازدید وی در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه کوثر قرار گفت و دستوراتی را برای تسریع و بهره برداری نهایی از این مجتمع فرهنگی - ورزشی هفت طبقه صادر کرد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید زیرگذر عابرپیاده جنوبی میدان آزادی آزادی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است