سه‌شنبه 10 مهر 1403

طرح تبلیغی انصارالحجه در اهواز آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرح تبلیغی انصارالحجه در اهواز آغاز شد

اهواز - ایرنا - طرح تبلیغی انصارالحجه با ظرفیت 30 خودروی سیار با هدف ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی ویژه ماه رمضان از سوی حوزه‌های علمیه خوزستان در اهواز آغاز شد.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری شامگاه چهارشنبه در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه رمضان اماکن مذهبی، حسینیه ها و مساجد در راستای رعایت مسایل بهداشتی تعطیل است، اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح جامعه روحانیت و طلاب با حضور در مناطق مختلف شهرستان اهواز در راستای اهمیت این ماه مبارک تبلیغ می کنند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: مواردی که در ماه رمضان در مساجد و حسینیه ها از سوی جامعه روحانیت مطرح می شود، در این طرح به صورت سیار در مناطق مختلف اهواز برای مردم بازگو می شود تا مردم از برکات این ماه بیشتر استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این طرح در روزهای گذشته به صورت آزمایشی در برخی مناطق اجرا شد و به خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفت.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: اجرای این طرح تا آخر ماه رمضان در سطح شهرستان اهواز ادامه دارد و در نقاط مختلف استان نیز برای اجرای آن برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: همچنین از حوزه های علمیه در سطح استان خواستاریم تا در این زمینه اقدامات لازم را صورت داده و این طرح را در سطح شهرستان اجرا کنند.

*س_برچسب‌ها_س*