چهارشنبه 18 مهر 1403

طرح غربالگری محله محور بیماران کرونایی در آبیک آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرح غربالگری محله محور بیماران کرونایی در آبیک آغاز شد

قزوین - ایرنا - فرماندار آبیک از آغاز اجرای طرح غربالگری بیماران کرونایی در محلات این شهرستان خبرداد و گفت: در ابتدای این طرح با هدف کنترل و مقابله با کرونا به همت قرارگاه شهید سلیمانی تاکنون 600 نفر از شهروندان آبیکی غربالگری شده‌اند.

به گزارش ایرنا، شهرام احمد پور روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با آغاز طرح غربالگری بیماری کرونا در محلات آبیک تاکنون 50 بیمار شناسایی روانه بیمارستان شده و 6 نفر بستری شده اند، 2 نفر نیز به بخش آی سی یو منتقل شده اند.

احمدپور اضافه کرد: در طرح قرارگاه محلات شهید سلیمانی شهرستان آبیک به 6 مرکز و محله تقسیم شده که شامل پنج محله در شهر آبیک و یک محله در شهر خاکعلی است.

وی تصریح کرد: هم اکنون برخی از بیماران در منزل تحت مراقبت قرار دارند و افرادی که نیازمند مراقبت و گرفتن خدمات درمانی هستند از طریق قرارگاه محلات خدمات دریافت می کنند و با اجرای کامل طرح شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا خواهیم بود.

این مسوول تاکید کرد: اصناف و مردم آبیک همکاری خوبی را در اجرای محدودیت های کرونایی داشته اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: از بابت تعطیلی صنوف و توقف برخی فعالیت ها متاسف هستیم اما همه محدودیت‌ها در راستای کاهش سطح شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم اعمال شده اند.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین و با 2 بخش مرکزی و خاکعلی در شرق استان قزوین قرار دارد و هم جوار با استان البرز است.

*س_برچسب‌ها_س*