یک‌شنبه 15 مهر 1403

طرح مشترک بین صندوق رفاه دانشجویان و خیرین دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
طرح مشترک بین صندوق رفاه دانشجویان و خیرین دانشگاه‌ها

محمد عبدالحسینی معاون ستاد خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت:19 تفاهم نامه در اجلاس‌روسای دانشگاهی در اختتامیه رونمایی و امضاء می‌شود. یک طرح مشترک بین صندوق رفاه دانشجویان، خیرین، دانشگاه‌ها است.

وی افزود: هدف ما از رونمایی وامضای این طرح، تشویق و ترغیب روسای دانشگاه هااست و روسای دانشگاه‌ها از پتانسیل خیرین برای آموزش عالی استفاده کنند.

معاون ستاد خیرین وزارت علوم درباره خرید تجهیزات برای خوابگاه های دانشجویی، گفت: برای خرید تجهیزات خوابگاه‌های دانشجویی که نزدیک 15 میلیارد تومان پول توزیع شده است.

وی افزود: 19 تفاهم نامه در اجلاس روسای دانشگاه ها رو نمایی می‌شود. بیشترین رونمایی در اجلاس روسای دانشگاه‌هابرای ترغیب تشویق دانشگاه ها گذاشته شده است. عبدالحسینی گفت: حسن این طرح این است که مبالغ اختصاص یافته صندوق رفاه به دانشجویان 3 برابر می شود. اسم این طرح 40 30 30است، یعنی 40 درصد صندوق رفاه،30 درصد خیر و 30 درصد دانشگاه ها هزینه می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اسامی دانشگاه‌هایی که در 19 تفاهم نامه، در اجلاس روسای‌دانشگاهی رونمایی و امضاء می‌شود که شامل خرید تجهیزات برای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه های علم وصنعت، خوارزمی، امیرکبیر، بوعلی‌سینا‌همدان، فنی و حرفه ای علوم و فنون خرمشهر، شیراز، فنی و حرفه‌ای نهاوند، کازرون، شیراز، فنی و حرفه ای ملایر و ولیعصر تهران است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

عبدالحسینی اجلاس روسای دانشگاه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
طرح مشترک بین صندوق رفاه دانشجویان و خیرین دانشگاه‌ها 2