دوشنبه 16 مهر 1403

طرح 350 واحدی مسکن محرومان شهرستان شهرکرد تا مردادماه افتتاح می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرح 350 واحدی مسکن محرومان شهرستان شهرکرد تا مردادماه افتتاح می‌شود

شهرکرد - ایرنا - فرماندار شهرکرد گفت: طرح 350 واحدی مسکن محرومان این شهرستان شهرکرد تا مردادماه سال‌جاری بهره‌برداری، افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

عبدالعلی ارژنگ روز شنبه در نشست بررسی روند اجرای این طرح تاکید کرد: این طرح از محل سهمیه 2 هزار و 440 واحد مسکونی ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری بهسازی، مقاوم‌سازی و نوسازی خواهد شد.

وی زیربنای هر واحد مسکونی مرتبط با این طرح را 60 مترمربع دانست و افزود: برای احداث هر واحد مسکونی 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت با بازپرداخت 13 ساله و 250 میلیون ریال کمک صورت بلاعوض به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

ارژنگ تصریح کرد: در طرح 350 واحدی مسکن محرومان شهرستان شهرکرد روستای مرغملک با 86 واحد بیشترین واحدهای این طرح را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: تمامی دهیاران موظفند روند اجرای موفق این طرح براساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده را به صورت مستمر پیگیری و گزارش آن را به فرمانداری شهرکرد ارایه کند.

ارژنگ اظهار داشت: دهیاران برای آواربرداری ساختمان‌های قدیمی از ظرفیت شهرداری‌های همجوار روستاها بهره‌گیری کنند.

به گزارش ایرنا، 31 مرداد سال‌جاری عملیات اجرایی احداث 2 هزار و 440 واحد مسکونی ویژه نیازمندان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

از این تعداد 350 واحد مسکونی ویژه محرومان شهرستان شهرکرد است که باید تا پایان مردادماه سال‌جاری بهره‌برداری و به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.

چهارمحال و بختیاری به حدود پنج هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و روستائیان نیاز دارد.

شهرستان شهرکرد بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س*