پنج‌شنبه 5 مهر 1403

طعنه‌آمیز برای استقلالی‌ها: نیم تنه گلزنان پرسپولیس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طعنه‌آمیز برای استقلالی‌ها: نیم تنه گلزنان پرسپولیس!

چندین بازیکن پرسپولیس بعد از گلزنی در دربی پایتخت به یک شکل خاص خوشحالی کردند!

به گزارش ورزش سه، آخرین برد لیگ برتری استقلال مقابل پرسپولیس به سال 1396 و تک گل وریا غفوری بر می‌گردد، حدود 7 سال است که سرخ‌ها مقابل استقلال شکست نخوردند و این یک رکورد ویژه برای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید.

اما تصویر تکراری برای پرسپولیسی‌ها خوشحالی بعد از گل بازیکنان آنها بود که در چند سال گذشته بارها تکرار شده است، گلزنی به استقلال در دقایق پایانی، درآوردن پیراهن اتفاقی نبود که بازیکنان این تیم برای اولین بار تجربه کنند!

امید عالیشاه در لیگ چهاردهم و در دقیقه چهاردهم برای پرسپولیس گلزنی کرد و شکست یک بر صفر را با پیروزی دو بر یک عوض کرد، بعد از این خوشحالی گل عالیشاه کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد، اما این دلیلی نبود که او بعد از گلزنی دوباره به استقلال این اتفاق را تکرار نکند و در دربی جام حذفی بار دیگر خوشحالی خود را تکرار کرد و در حالی که پیراهن خود را در آورده بود دور زمین می‌دوید!

بعد از امید عالیشاه نوبت به عیسی آل کثیر رسید تا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود و ورق را به سود پرسپولیس برگرداند و گل پیروزی این تیم را مقابل استقلال به ثمر برساند، در سال‌های دور هم سهراب انتظاری بعد از گلزنی مقابل استقلال این حرکت را انجام داد و اولین بازیکنی بود که این خوشحالی را در دربی پایتخت مرسوم کرد.

حسین کنعانی‌زادگان هم امروز بعد از گلزنی مقابل استقلال این خوشحالی خاص را انجام داد تا بعد از گلزنی نیم تنه خود را عریان کند، کارت زرد دریافت کند و البته سر از پا نشناسد!

طعنه‌آمیز برای استقلالی‌ها: نیم تنه گلزنان پرسپولیس! 2
طعنه‌آمیز برای استقلالی‌ها: نیم تنه گلزنان پرسپولیس! 3