شنبه 1 اردیبهشت 1403

طلای محسن نژاد با شکست فرنگی کار آذربایجانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
طلای محسن نژاد با شکست فرنگی کار آذربایجانی

مهدی محسن نژاد به مدال طلا‌ی وزن 60 کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی، جام اوپن زاگرب رسید.

دیدار‌های رده بندی و فینال شش وزن پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب امشب (یکشنبه) در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است که مهدی محسن نژاد با شکست حریف آذربایجانی در وزن 60 کیلوگرم به مدال طلا رسید.

در همین راستا در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 کایتو اینابا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر لی گیو سائو از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل مایتو کاوانا از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل نیهاد ممدلی از آذربایجان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال خوشرنگ طلا شد.

امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول کشتی گرفت پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر راندون میراندا از آمریکا را مغلوب کرد؛ و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل رضوان آرنات از رومانی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر، ده بزرگی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی