یک‌شنبه 1 مهر 1403

طلسم 10 ساله کشتی با قهرمانی در جهان می شکند؟

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
طلسم 10 ساله کشتی با قهرمانی در جهان می شکند؟

کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمان جهان شدند، کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان هم قهرمان جهان شدند، حالا نوبت چالش بزرگی است که تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید و آزاد و فرنگی بزرگسالان در پیش روی خود دارند.

سال گذشته تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات رده سنی بزرگسالان جهان رتبه های دوم و چهارم را به دست آورده و 2 سال قبل هم در مسابقات جهانی بزرگسالان صاحب رتبه های دوم و سوم شدیم.

تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در رده بزرگسالان سالهاست صاحب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی نشده است و حالا بعد از 10 سالی که از اخرین قهرمانی در آزاد و 9 سالی که از تنها قهرمانی ما در فرنگی گذشته است می توانیم امیدوار باشیم که بتوانی طلسم قهرمانی را در 2 رشته آزاد و فرنگی شکسته و در این مسابقات قهرمان شویم.

تیم ملی کشتی آزاد ما امروز بیشتر از همیشه پتانسیل قهرمانی را در مسابقات جهانی دارد، حضور رحمان عموزاد، کامران قاسمپور، حسن یزدانی و امیرحسین زارع که قبلا قهرمان جهان شده اند و رضا اطری، امیرمحمدیزدانی، یونس امامی، محمد نخودی و مجتبی گلیج که مدال آور جهانی هستند، می تواند ما را به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی امیدوار کند.

غیبت روسیه در مسابقات امتیازی و حضور 9 مدال اور جهانی در کنار افت ترکیب آمریکا ناشی از غیبت گیلمان، جی دن کاکس و جوردن باروز باعث شده است که تیم ملی کشتی کشورمان بیشتر از همیشه به قهرمانی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان بعد از 10 سال اندیشه کند.

از میان اخبار

پرسپولیس نه؛ نیمار و بنزما به کدام تیم ایرانی می‌خورند؟

(عکس) اقدام جنجالی بازیکن سابق پرسپولیس پس از جدایی از استقلال

(عکس) کار قشنگ وحید امیری برای شجاع خلیل‌زاده

جان باختن دو ورزشکار مردان آهنین در حین مسابقه