چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

طوفان مارول در راه است / «دکتر استرنج 2» جمعه اکران می‌شود

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
طوفان مارول در راه است / «دکتر استرنج 2» جمعه اکران می‌شود

فیلم سینمایی «دکتر استرنج - در چندجهانی دیوانگی» با حضور دوباره «بندیکت کارمبرچ» و کارگردانی «سم ریلی» از جمعه هفته جاری اکران خواهد شد، فیلمی که انتظار می رود به عنوان پرفروش ترین فیلم سال جاری میلادی و حتی بالاتر از مرد عنکبوتی شناخته شود.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «دکتر استرنج - در چندجهانی دیوانگی» با حضور دوباره «بندیکت کارمبرچ» و کارگردانی «سم ریلی» از جمعه هفته جاری اکران خواهد شد، فیلمی که انتظار می رود به عنوان پرفروش ترین فیلم سال جاری میلادی و حتی بالاتر از مرد عنکبوتی شناخته شود.

چندی پیش کمپانی سینمایی مارول زمان نمایش «دکتر استرنج 2» را به سال 2022 منتقل کرد. زمان قطعی نمایش فیلم ششم ماه می 2022 خواهد بود و «ثور: عشق و طوفان» به کارگردانی تایکا وایتیتی یازدهم فوریه 2021 به نمایش درخواهد آمد.

پیشتر مارول اعلام کرده بود که زمان نمایش عمومی «بیوه سیاه» ششم نوامبر 2021 است. علت تغییرات زمانی نمایش‌های عمومی پاندمی ویروس کرونا و کندی روند تولیدات و تعطیلی فیلمبرداری‌ها است.

بیماری کرونا سینمایی هالیوود را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است، بسیاری از اکران‌ها به تعویق افتاده و این سینما ضرر غیرقابل پیش بینی را تجربه می‌کند.

  • بیشتر بخوانید:
  • جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

نسخه نخست این فیلم توانست فروش فوق العاده 677 میلیون دلار را به ثبت برساند.

فیلم «دکتر استرنج» داستان جراح موفق و پردرآمدی به نام استفان استرنج را روایت می‌کند که تسلط و موفقیت حرفه‌ای او را مغرور کرده است. دکتر استفان استرنج که در پی سانحه رانندگی دستانش را از دست می‌دهد در نهایت در می‌یابد اسرار باستانی و متافیزیک و همچنین حضور در دنیای واقعی و ماورا آن راه نجات او از این تراژدی است.

طوفان مارول در راه است / «دکتر استرنج 2» جمعه اکران می‌شود 2
طوفان مارول در راه است / «دکتر استرنج 2» جمعه اکران می‌شود 3