دوشنبه 11 تیر 1403

عبدی: انتظار داریم رییس جمهور منتخب نواقص را برطرف کند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عبدی: انتظار داریم رییس جمهور منتخب نواقص را برطرف کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی اظهار داشت: بعد از اتفاق تاسف باری که برای رئیس جمهور افتاد و شهید شد، کار رئیس جمهور بعدی سخت‌تر خواهد بود. همه می‌آیند تا برای انتخاب فرد اصلح رای بدهند. فرد منتخب رئیس جمهور همه اقشار کشور است و باید در راه خدمت این را بداند که تعهد مسئولیت سختی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی اظهار داشت: بعد از اتفاق تاسف باری که برای رئیس جمهور افتاد و شهید شد، کار رئیس جمهور بعدی سخت‌تر خواهد بود. همه می‌آیند تا برای انتخاب فرد اصلح رای بدهند. فرد منتخب رئیس جمهور همه اقشار کشور است و باید در راه خدمت این را بداند که تعهد مسئولیت سختی است و ممکن است در این راه هر اتفاقی برای او بیفتد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید این را بداند مردم ما لیاقت بهترین‌ها را دارند و باید گام برداشت و در این جهت هم تلاش خود را به کار گیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان عنوان کرد: انتظار داریم رییس جمهور منتخب بتواند تمام نواقص را برطرف کند و راهی که برای تکامل اقتصاد و مسائل سیاسی و اجتماعی آغاز شده، کامل کند و کار را مثل دوی در 400 متر، در چهار سال بعد به رییس جمهور بعدی بسپارد.

عبدی گفت: ما نیز در تیم خودمان نسلی را پرورش می‌دهیم تا بتواند جایگزین نسل امروز شود. این موضوع مستلزم حمایت و امکانات بیشتر است. کارمان را شروع کرده‌ایم تا ان‌شاءالله بتوانیم بر بام آسیا بایستیم و در جهان بدرخشیم.

انتهای پیام /