یک‌شنبه 1 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش منابع ثانویه اوپک نشان می‌دهد تولید نفت ایران در ماه ژوئن 13 هزار بشکه افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه رم هافبک الجزایری‌اش را به به یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان فروخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

گفته می‌شود به خاطر تهدید عربستان، کشورهای گروه 7 طرح مصادره دارایی‌های روسیه را کنار گذاشته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرخ‌پوشان پایتخت برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود به دنبال جذب یک مدافع مراکشی هستند. پرسپولیس هنوز در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه موفق به جذب بازیکن جدیدی نشده و توافق با مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر برای ادامه همکاری، مهم‌ترین دستاورد سرخ‌پوشان پایتخت در بازار تابستانه محسوب می‌شود. در این میان البته تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس بر این بوده که بتوانند طلسم ثبت اولین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنتاگون خبر داد که وزیران دفاع روسیه و آمریکا برای دومین بار در هفته های اخیر تلفنی با یکدیگر گفت و گو کردند.

وب‌گاه فرارو

سرخ‌پوشان پایتخت برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود به دنبال جذب یک مدافع مراکشی هستند.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهوری منتخب، با انتشار مقاله‌ای با عنوان "پیام من به جهان رسید"، نگرش و سیاست خود را درباره روابط با کشورهای منطقه، آفریقا، چین، روسیه، اروپا و آمریکا شرح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخیو راموس بعد از جدایی از پاری سن ژرمن با پیشنهاد عربستانی‌ها مواجه شد، اما او تصمیم گرفت که به رقابت‌های لالیگا برگردد تا پیراهن تیم محبوبش سویا را برتن کند. راموس فصل قبل با پیراهن سویا عملکرد خوبی در رقابت‌های لالیگا داشت، اما جدایی او از این تیم قطعی شده است. این بازیکن باتجربه در 38 سالگی قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و هم‌چنان می‌خواهد...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن برای امضای قرارداد با تیم فوتبال الاتحاد عربستان وارد شهر جده شد.

وب‌گاه فرارو

بیماری از نیمه‌های مردادماه، تبدیل به اپیدمی می‌شود؛ این هشداری است که از سوی مسئولان بهداشتی کشور داده شده است. بیماری تب خونریزی‌دهنده دنگی است که شیوعش از امارات شروع شده و هر روز به تعداد مبتلایان اضافه می‌شود. تاکنون گزارش مرگ سه نفر ثبت شده؛ یک زن 84 ساله که از امارات به ایران آمده و دو نفر دیگر که در امارات جانشان را از دست داده بودند و در امارات علت مرگشان ایست قلبی ثبت شده...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور منتخب در مقاله‌ای با بیان اینکه ما پیگیر تشکیل یک «منطقه قوی» خواهیم بود، نوشت: به عنوان اولین اقدام، دولت من از کشورهای عرب همسایه درخواست همکاری خواهد کرد تا استقرار آتش‌بس و متوقف کردن کشتار مردم غزه را در اولویت قرار دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور منتخب ایران در یادداشتی به بررسی رویکردهای کلان خود در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان در یادداشتی نوشت: آماده برگزاری گفتگوهای سازنده با کشورهای اروپایی هستم تا با تلاش مشترک، روابطمان را بر پایه اصل برابری و احترام متقابل، به مسیر صحیح هدایت کنیم.

وب‌گاه الف

رئیس جمهوری منتخب مردم با انتشار مقاله‌ای در روزنامه تهران‌تایمز با عنوان «پیام من به جهان جدید»، رویکرد خود را به روابط با کشورهای منطقه، آفریقا، چین، روسیه، اروپا و آمریکا تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد اصلی جمهوری‌خواهان آمریکا مدعی شد که شکست افراد جایگزین نامزد اصلی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور راحت‌تر و ساده‌تر است.