یک‌شنبه 1 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا حسینی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران در محل باشگاه دانش‌پژوهان جوان، به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مدال‌آوران المپیادی اشاره کرد و گفت: «رهبر انقلاب در این دیدار از مدال‌آوری بچه‌ها به‌ویژه در دو سال اخیر که 30 مدال طلا کسب کردند قدردانی و تمجید کردند.» وی در‌باره اعزام دانش‌آموزان المپیادی به مسابقات جهانی اظهار کرد: «اعزام دانش‌آموزان...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس انرژی بر این اعتقاد است که اصلاح ساختار انرژی نه از قیمت بلکه باید از نقطه‌ای دیگر آغاز شود.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس انرژی گفته است که رها شدن برخی میادین مشترک ایران به علت مشکل مالی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس هیأتی پارلمانی برای شرکت در نشست روسای مجالس بریکس با موضوع «نقش پارلمان‌ها در تقویت چندجانبه‌گرایی برای توسعه و امنیت جهانی عادلانه»، امروز (چهارشنبه) عازم سن‌پترزبورگ روسیه محل برگزاری این اجلاس خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس عصر امروز در رأس هیاتی پارلمانی به منظور شرکت در مجمع عمومی پارلمانی بریکس، به سن‌پترزبورگ روسیه می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در راس هیاتی پارلمانی به منظور شرکت در مجمع عمومی پارلمانی بریکس به سن‌پترزبورگ می‌رود؛ مهمترین هدف پیمان بریکس مقابله با یکجانبه گرایی و بازکردن مسیرهای جدید مالی و تجاری میان اعضای خود است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس عصر امروز در رأس هیاتی پارلمانی به منظور شرکت در مجمع عمومی پارلمانی بریکس، به سن‌پترزبورگ روسیه می‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

یک آشپز ترکیه‌ای ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که زیر نور آفتاب سوزان در یکی از خیابان‌های ریاض تخم مرغ درست می‌کند. این تصاویر بحث داغی را بین کاربران شبکه اجتماعی X به راه انداخته است، یکی از کاربران می‌نویسد: چطور می‌توانید این تخم مرغ را که هنوز آماده نیست، بخورید. یکی دیگر از کاربران نوشته: رستوران‌های سطح بالا این را به قیمت 30 و 40 ریال می‌فروشند! سرخ کردن تخم‌مرغ...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبه خبری بلومبرگ گزارش داد، گروه هفت «احتمالا» طرح آمریکا برای مصادره دارایی‌های مسدود شده بانک مرکزی روسیه را به دلیل «تهدید پنهان» عربستان سعودی کنار گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در سایه ادامه سیاست هدفمند سانسور شدید تلفات نظامیان خود به هلاکت 681 نظامی خود در نوار غزه اعتراف کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمبود پزشکان متخصص در ایران به‌ویژه در مناطق محروم و روستایی به یک بحران جدی تبدیل شده است. با سرانه تنها 6 پزشک به ازای هر 10,000 نفر، ایران از بسیاری از کشور‌های همسایه عقب‌تر است. این کمبود باعث افزایش زمان انتظار بیماران و تشدید بیماری‌ها می‌شود، در حالی که سایر کشور‌ها با برنامه‌های موفق توانسته‌اند این مشکل را بهبود بخشند. سیستم بهداشتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در توافقنامه آبی اخیر میان عراق و ترکیه به میزان حجم آب دریافتی عراق از دو رود دجله و فرات اشاره نشده، یا آنکه این مسئله حداقل رسانه‌ای نشده و تنها از عبارت «رعایت عدالت در دریافت حقابه» اکتفا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی بر ضرورت توقف جنگ در نوار غزه و موضع ثابت کشورش در قبال فلسطین تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

امیر قلعه‌نویی و کادرش بیش از هر زمان دیگری باید خودشان را به طرفداران فوتبال در ایران ثابت کنند. آن‌ها نسلی را در اختیار دارند که به نظر بسیاری از همین بازیکنان، بهترینِ تاریخ فوتبال هستند، ولی نمایش و دستاوردشان فاصله زیادی با این ادعا دارد. حالا اگر یک درصد، تنها یک درصد، امیر قلعه‌نویی نتواند انتظارات را در ماه‌های حساس نزدیک به جام جهانی برآورده کند، حضور ژوزه مورایس به‌عنوان یک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی پلیس نحوه درخواست و دریافت گذرنامه زیارتی را تشریح کرد.