یک‌شنبه 1 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از یک دور از گفتگو های فشرده در قاهره، از امروز چهارشنبه نشستی چهارجانبه با حضور هیئت های مصر، آمریکا، قطر و رژیم صهیونیستی در دوحه آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنطور که داده‌های ساخت‌وساز نشان می‌دهد شروع ساخت‌وساز در کشور طی سال 1402 با 490 هزار واحدی که در پروانه‌های ساختمانی درج شده، هنوز 50 درصد کمتر از تکلیف قانون جهش تولید مسکن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه در رأس هیأتی پارلمانی با بدرقه حمیدرضا حاجی‌بابایی نایب رئیس مجلس، محمود حسینی‌پور معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، احمدرضا دستغیب رئیس دیوان محاسبات کشور، رییس حوزه ریاست و معاونان مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در نشست روسای مجالس بریکس، تهران را به مقصد سنت‌پترزبورگ روسیه ترک کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الاتحاد عربستان با لوران بلان برای هدایت این تیم در فصل آینده وارد مذاکره شده است.

وب‌گاه فرارو

باشگاه الاتحاد پس از موافقت کریم بنزما در آستانه عقد قرارداد با لوران بلان است.

خبرگزاری تسنیم

شهید یاسر نمر قرنبش با نام جهادی (امین) از اعضای ارشد تیم محافظت از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بود که روز گذشته توسط مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: موسم حج امسال شاهد نوآوری‌هایی در بخش‌های مختلف فرهنگی، درمانی، خدماتی و اجرایی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی تارقلی‌زاده در نشست خبری امروز (چهارشنبه) خود درباره عملکرد کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال در سال گذشته اظهار داشت: بنده از زمانی که در سال گذشته مشغول به کار شدم اتفاقات مثبتی را در فدراسیون فوتبال شاهد بودیم. ما ابتدا به ساکن ظرف یک هفته توانستیم قراردادمان را با فدراسیون فوتبال عربستان ببندیم و بزرگترین اتفاقی که افتاد این بود که رونالدو...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز پژوهش‌ها با استناد به نظرسنجی ایسپا در بهمن‌ماه سال گذشته عنوان کرده که 46.5 درصد ایرانیان از اینستاگرام؛ 35.3 درصد از واتساپ، 34.6 درصد از تلگرام استفاده می‌کنند و میزان استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی بسیار کم است. مطابق این نظرسنجی کاربران ایتا 25.2 درصد، روبیکا 24.1 درصد، بله 8.7 درصد بوده‌اند و میزان استفاده از سایر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی کمتر از 7 درصد است. مرکز پژوهش‌ها...

وب‌گاه فرارو

مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که دولت چهاردهم در عرصه سیاست خارجی با آن دست به گریبان است، مساله مذاکرات برای لغو تحریم‌ها است. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که دولت چهاردهم در عرصه سیاست خارجی با آن دست به گریبان است، مساله مذاکرات برای لغو تحریم‌ها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان از پرسپولیس؛ عربستان و امارات پیشنهاد دارد مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ رامین رضاییان مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با چند پیشنهاد از کشورهای حاشیه خلیج فارس مواجه شده، ولی هنوز تکلیف این بازیکن برای فصل بعد مشخص نشده است. او مدعی شده که قراردادش با باشگاه سپاهان به اتمام...

خبرگزاری تسنیم

مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده است.

وب‌گاه گسترش

نفت در معاملات امروز، روند کاهش قیمت خود را حفظ کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یک سال پس از چند هفته پرماجرا، مدیرعامل سابق استقلال و دروازه‌بان سابق پرسپولیس در دادسرای فرهنگ و رسانه با یکدیگر رو به رو شدند.