چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مناسک حج تمتع آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد: طی 24 ساعت گذشته 2 قایق بدون سرنشین را که حوثی‌ها (انصارالله) به آب انداخته بودند در دریای سرخ منهدم کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای اطلاع دادند که که بروکسل به دلیل مخالفت آلمان در مورد دور جدید تحریم‌ها علیه روسیه به توافق نرسیده است.

وب‌گاه فرارو

نماینده وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد ایران حریفان خود را در جام ساساری ایتالیا شناخت.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین با گلزنی در دیدار تیمش برابر گواتمالا خود را به یک قدمی رکورد علی دایی رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویترز به نقل از دیپلمات‌های اتحادیه اروپا گزارش داد که بروکسل به دلیل مخالفت آلمان با طرح پیشنهادی برای مجازات شرکت‌هایی که با مسکو تجارت می‌کنند، در مورد دور جدید تحریم‌ها علیه روسیه به توافق نرسیده است.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان پیشین استقلال تهران گفت: حق نداریم خصومت شخصی را نسبت به تیم بزرگی همچون استقلال وارد کنیم. اگر نیاز باشد که روزی شخصی صحبت کنم حتما شفاف‌سازی خواهم کرد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی آلمان نخستین بازی خود در یورو 2024 را با یک پیروزی پرگل سپری کرد.

وب‌گاه فرارو

در بین تمامی گزینه‌های مطرح‌شده برای سرمربیگری پرسپولیس دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، بیش از بقیه به باشگاه نزدیک و حتی در ساعاتی عنوان شد که توافقات نهایی هم بین طرفین صورت گرفته است. اگرچه اسکوچیچ در زمان حضورش در تیم ملی ایران نتایج بسیار خوبی گرفت و شاید با بی‌مهری از پستی که در آن فعالیت می‌کرد کنار گذاشته شد، ولی انتخاب او به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس چندان بدون...

وب‌گاه گسترش

کارگران ایرانی در میان کشور های مختلف منطقه کمترین دستمزد را دریافت می کنند.

وب‌گاه فرارو

در روز‌های گذشته به صورت پراکنده تلاش شده اسم عادل فردوسی‌پور نیز به میان بیاید؛ مثلا با استناد به مصاحبه‌ای از سوشا مکانی یا توییتی منتسب به عبدالرضا داوری، در تلاش بوده‌اند تا اسم مجری سابق برنامه 90 را هم با مباحث جاری فساد در فوتبال گره بزنند

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه مشهور الریاضیه خبری جالب در مورد بازیکن تیم الهلال منتشر کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

وویچک شزنی و آلیسون بکر، دو دروازه‌بانی هستند که النصر آنها را برای تقویب تیم خود در فصل آینده زیرنظر گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویچسلاو والودین روز جمعه در کانال تلگرامی خود نوشت: سرقت ذخایر طلا و ارز و محدودیت های اعمال شده در پرداخت ها باید سایر کشورها را به اندیشیدن درباره قابلیت اطمینان ذخیره وجوه به دلار ترغیب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دومای دولتی روسیه در واکنش به تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو گفت: آمریکا با اعمال تحریم ها علیه موسسات مالی روسیه، اعتماد به دلار را به عنوان یک ارز ذخیره جهانی تضعیف کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه انگلیسی گاردین ضمن انتشار مطلبی جهت‌دار به نفع یکی از نامزدهای انتخاباتی در ایران، نامزدی او را «مبارزه سخت» توصیف کرد.