چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر حج عربستان تعداد زائران حج امسال را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از انحلال پارلمان کویت، گمانه زنی ها درباره چرایی این اقدام افزایش یافت. با این حال امروز بسیاری از ناظران با اشاره به انتخاب ولیعهد تازه، براین باورند که این شیخ نشین کوچک در بعد داخلی به دنبال اجرایی کردن طرح های ابتکاری و در بعد خارجی برای تقویت روابطش با کشورهای حاشیه خلیج فارس بستر سازی می کند.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس بعد از جدایی اوسمار بار دیگر تلاش خود را برای انتخاب سرمربی استارت زده است.

وب‌گاه فرارو

آینده ناچو همچنان نامشخص است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سیاست خارجی ایده‌محور مبتنی بر منزلت‌طلبانه را در دستور کار دارم.

خبرگزاری تسنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره سیاست خارجی ایران گفت: محدودیتی برای ارتباط حتی با عربستان وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: دولت آقای رئیسی بسترهای زیادی برای تعامل خارجی ایجاد کرد؛ درک درست از دنیا این است که قدرت و ثروت از غرب به شرق در حال حرکت است و خود آمریکایی‌ها به این اذعان دارند.

خبرگزاری تسنیم

شورای ورزش سازمان صدا و سیما در خصوص اظهارات غیرواقعی مطرح شده در برخی رسانه‌های فضای مجازی واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزاش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، سید احمد فاضل‌زاده رئیس مؤسسه ISC گفت: بر اساس داده‌های بازه زمانی 2014-2024 پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI)، 9 هزار و 19 دانشگاه و مؤسسه پژوهشی در تمامی حوزه‌های موضوعی حضور دارند که 134 دانشگاه و مؤسسه پژوهشی از جمهوری اسلامی ایران در این فهرست مشاهده می‌شود. تعداد دانشگاه‌ها و مؤسسات...

وب‌گاه خبر آنلاین

تونس روادید سفر برای گردشگران ایرانی را لغو کرد.

وب‌گاه فرارو

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در اعتراض به دستگیری برخی از زائران ایرانی در حج، درحالی که یک نفر از این زائران همچنان در مدینه در بازداشت است، گفت: برخی از اقدامات عربستان در هیچ‌یک از موسم‌های حج گذشته سابقه نداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

سینا ولی‌الله در اینستاگرام موقتا خداحافظی کرد سینا ولی‌الله و چندشنبه‌هایش بازهم خبرساز شدند سینا ولی‌الله در اینستاگرام موقتا خداحافظی کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظرات کارشناسی متخصصان پزشکی قانونی در رابطه با شهدای راه خدمت پس از بررسی‌ها به دستگاه قضائی اعلام شده است.