جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی دیدار پرسپولیس و الاهلی پرداخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال الاهلی جده و پرسپولیس تهران در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا دوشنبه شب 26 شهریور و از ساعت 21:30 در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل رو در روی هم قرار می‌گیرند. طبق خبر رسانه الیوم عربستان ترکیب الاهلی برای این بازی به شرح زیر است: ادوارد مندی، الکساندر، روژریو ایبانز، مریه دمیرال، علی مجرشی، فرانک کسیه، زیاد الجهنی، ریاض محرز،...

وب‌گاه ورزش سه

پوستر تیم پرسپولیس برای تقابل با الاهلی عربستان منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان ضدایران پس از درگذشت تلخ مهسا امینی در سال 1401 تلاش کرد با همگرایی و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های خود ایران را از پا درآورد؛ اما بعد از گذشت 2 سال، آنها چه اوضاعی دارند؟

خبرگزاری مهر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سرمایه گذاری عربستانی ها در فوتبال گفت: اسم ستاره های حریف روی ذهن بازیکنان پرسپولیس تأثیر نمی گذارد.

وب‌گاه فرارو

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه الاهلی عربستان، سهمیه بلیت هواداران پرسپولیس مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هافبک برزیلی الاهلی جده، پس از بهبودی از مصدومیت عضله پا، آماده حضور در دیدار حساس تیمش برابر پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسیر توسعه فوتبال در قاره کهن تصمیم گرفته تا به سراغ الگوبرداری از ساختار‌های اروپایی برود و قرار است از فصل جدید، مسابقات باشگاهی در سطح قاره کهن در قالب سه سطح لیگ نخبگان آسیا، لیگ قهرمانان آسیا 2 و ای‌اف‌سی چلنج‌کاپ به انجام برسد؛ همان‌طور که در طول سالیان اخیر در قاره اروپا و با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا، مسابقات باشگاهی...

خبرگزاری مهر

رسانه عربستانی ترکیب احتمالی تیم فوتبال الاهلی را برای دیدار با پرسپولیس اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت سروش رفیعی یکی از معماهای فنی پرشمار پرسپولیس در بازی امشب مقابل الاهلی عربستان است. وضعیت سروش رفیعی یکی از معماهای فنی پرشمار پرسپولیس در بازی امشب مقابل الاهلی عربستان است. به گزارش عرشه آنلاین؛ پرسپولیس در حالی امشب در لیگ نخبگان آسیا مهمان الاهلی عربستان خواهد بود که یکی از معماهای فنی پرشمار این تیم، به وضعیت سروش رفیعی مربوط می‌شود. رفیعی آخرین بار یکم شهریور در دیدار برابر...

وب‌گاه الف

مربی اسبق پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس مقابل الاهلی بازنده نشود و بتواند یک امتیاز از این تیم بگیرد برایش برد محسوب می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: حضور بازیکنان با تجربه و البته شجاع تیم پرسپولیس در ترکیب این تیم می‌تواند شرایطی ایجاد کند که حتی ستاره‌های میلیون دلاری تیم الاهلی هم نتوانند جلوی پرسپولیس مقاومت کنند.

وب‌گاه فرارو

ستاره برزیلی الاهلی عربستان به دنبال درخشش مقابل پرسپولیس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش وبگاه خبری العربی الجدید، قرار است بلینکن با «عبدالفتاح السیسی»، رئیس‌جمهور مصر به منظور ارائه پیشنهادهای جدید درخصوص ازسرگیری مذاکرات دیدار و رایزنی کند.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره برزیلی الاهلی عربستان به دنبال درخشش مقابل پرسپولیس است.