جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی النصر می گوید که تاکنون در دوران مربیگری خود اخراج نشده و امیدوار است این شرایط را تجربه نکند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیا درخواست اخیر ترکیه به منظور عضویت در گروه «بریکس» نشانه‌ای از دور شدن این کشور از اتحادیه اروپاست، یا اقدامی سیاسی از سوی آنکارا برای تحت فشار گذاشتن این بلوک اروپایی است؟ کارشناسان نظرات متفاوتی دارند؛ برخی می‌گویند که ترکیه هر 2 تاکتیک را در مدنظر داشته، برخی هم می‌گویند هیچ کدام را در نظر نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیا درخواست اخیر ترکیه به منظور عضویت در گروه «بریکس» نشانه‌ای از دور شدن این کشور از اتحادیه اروپاست، یا اقدامی سیاسی از سوی آنکارا برای تحت فشار گذاشتن این بلوک اروپایی است؟ کارشناسان نظرات متفاوتی دارند؛ برخی می‌گویند که ترکیه هر 2 تاکتیک را در مدنظر داشته، برخی هم می‌گویند هیچ کدام را در نظر نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید محمد بهشتی در خبرآنلاین گفت: در سفر عربستان جلسه‌ای با سعود الفصیل وزیر خارجه این کشور داشتیم که از من پرسید، سینمای ایران فیلمی به نام طعم گیلاس دارد که جایزه کن را گرفته است؟ جواب دادم: بله. پرسید: چطور با حضور علما شما به چنین سینمایی دست یافتید. در نشست تخصصی بررسی آسیب‌های سینمای ایران هم‌زمان با رونمایی کتاب «داریوش خنجی» که امروز یکشنبه 25 شهریور در خبرگزاری خبرآنلاین برگزار...

وب‌گاه ورزش سه

کریم بنزما بعد از 5 ماه موفق شد برای الاتحاد گلزنی کند. یک سوپرگل فراموش نشدنی از ستاره فرانسوی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی وزیر امور خارجه بر اراده دولت چهاردهم جهت تعامل و رایزنی مستمر با هشت کشور حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این پیوند قلب به مدت دو و نیم ساعت طول کشید و توسط «دکتر فراس خلیل» جراح قلب برجسته عربستانی، انجام شد. اولین پیوند قلب کاملاً رباتیک در عربستان رقم خورد.

وب‌گاه گسترش

غلامرضا رضایی، معاون امور حج و عمره سازمان حج و عمره، در خصوص ارائه تسهیلات به زائران عمره مفرده بیان کرد: با توجه به اینکه دریافت وام از بانک‌ها شامل پرداخت سود بانکی می‌شود، سازمان حج به منظور تخصیص وام به زائران، وارد مذاکره و رایزنی با بانک‌ها نشده است.

وب‌گاه الف

سفر غیرمنتظره رئیس سازمان اطلاعات مخفی انگلیس (MI6) به جمهوری آذربایجان، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. او به زبان ترکی مسلط است، به طوری که در سال 2016 روزنامه حریت ترکیه او را یکی از سه بلاگر تأثیرگذار این کشور معرفی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه معروف عربستانی نوشته است که وضعیت فهد المولد، ملی پوش سعودی بحرانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایین بودن دستمزد، یکی از عواملی است که رغبت نیروی کار جدید برای اشتغال در بخش صنعت و خدمات را کاهش داده و بر اساس گزارش شاخص مدیران خرید، کار به‌جایی رسیده که صنایع و شرکت‌ها با کمبود نیروی کار مواجه شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس جونیور با انتقادهای زیادی مواجه است و بسیاری از کارشناسان معتقدند کیفیت فوتبال او نسبت به فصل گذشته افت کرده است.

خبرگزاری مهر

رییس پژوهشکده خرما و میوه‌های گرمسیری گفت: در 6 سال اخیر این پژوهشکده حدود 10 رقم خرما از ارقام امیدبخش داخلی به استان‌ها معرفی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشخصا کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی این تیم همراه با دیگر ستارگان خارجی النصر قرار است راهی عراق شوند. با آغاز فرمت جدید لیگ نخبگان آسیا، النصر عربستان قرار است نخستین دیدار خودش را مقابل الشرطه عراق برگزار کند و مشخصا کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی این تیم همراه با دیگر ستارگان خارجی النصر قرار است راهی عراق شوند. در سفری که النصری‌ها، به بغداد خواهند داشت، به گفته اداره...