چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

از خرم آباد خبر می‌رسد که دو بازیکن فصل گذشته تراکتور با سابقه پرسپولیسی در سبد خرید خیبر این شهر قرار گرفته اند.

وب‌گاه ورزش سه

دور پایانی جام جهانی با دیدارهای هیجان‌انگیزی همراه خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

برانکو ایوانکوویچ با وجود صعود با تیم ملی چین به دور بعدی مقدماتی جام جهانی در آستانه اخراج از تیم ملی این کشور قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 رو در روی ازبکستان قرار گرفت و با ارایه نمایشی ضعیف و دور از انتظار برابر این تیم به تساوی رضایت داد.

وب‌گاه فرارو

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی سه شنبه شب تیمش برابر ایرلند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و فاصله خود را با علی دایی افزایش داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نتایج ناامید کننده تیم ملی عربستان با روبرو مانچینی ادامه دارد. عربستان در انتخابی جام جهانی 2026 از اردن پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. شکست عربستان در این بازی انتقادهای را از روبرتو مانچینی به دنبال داشته است به طوری که حتی بحث اخراج او بار دیگر به شدت در صفحات مجازی مطرح شده است. به نوشته سعودی اسپورت، واکنش مانچینی به یک سوال باعث...

وب‌گاه گسترش

اوپک در جدید ترین گزارش ماهانه خود منتشر کرد که قیمت نفت سنگین ایران با کاهش مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

ایران در سید اول انتخابی جام جهانی 2026 در آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان به‌عنوان سرگروه وارد دور بعدی انتخابی جام جهانی 2026 آمریکا، کانادا و مکزیک خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

رنکینگ جدید المپیکی تکواندوکاران جهان اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی درباره نکونام اعتراض کرد.

وب‌گاه فرارو

واکنش روبرتو مانچینی به یک سوال بعد از شکست برابر اردن باعث خشم عربستانی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شکست عربستان در این بازی انتقادهای را از روبرتو مانچینی به دنبال داشته است به طوری که حتی بحث اخراج او بار دیگر به شدت در صفحات مجازی مطرح شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک جهانی پیش‌بینی رشد اقتصاد جهانی برای سال 2024 را اصلاح و پیش‌بینی رشد اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را برای سال 2023-2024 به میزان 5.0 و برای سال 2024-2025 به میزان 3.2 درصد اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو می‌گوید همیشه عاشق بازی برای تیم ملی پرتغال بوده است، اما می‌داند که دیگر فرصت زیادی در دنیای فوتبال ندارد.

وب‌گاه الف

جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران پس از چهار ماه رشد متوالی، در ماه مه با کاهش روبرو شد.