چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس گزارش منابع ثانویه، ایران در ماه می (اردیبهشت - خرداد) 3 میلیون و 226 هزار بشکه نفت خام تولید کرده که 7 هزار بشکه بیشتر از آوریل 2024 (فروردین - اردیبهشت) بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با ارسال تعرفه‌های انتخابات و اقلام مورد نیاز به عربستان امکان شرکت حجاج کشورمان و اتباع ایرانی مقیم عربستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با نگاهی به اسامی تیم‌های قرار گرفته در جدول سیدبندی تیم‌های راه یافته به دور بعدی مقدماتی جام جهانی 2026 هرگونه احتمالی برای قرعه کشی هفتم تیرماه وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان که امروز برای عیادت چند تن از حجاج ایرانی در بیمارستان نور عربستان سعودی حضور پیدا کرده و با رئیس این بیمارستان نیز دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار صمیمانه، رئیس بیمارستان نور از خدمات جمعیت هلال‌احمر ایران در مدینه و مکه تقدیر و تشکر کرد و گفت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هلالاحمر جمهوری اسلامی، بهترین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسن‌ترین حاجی امسال روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد. مسن‌ترین حاجی امسال روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد. به گزارش عرشه آنلاین، مُسن‌ترین حاجی امسال «سارا هدی استیتی»، بانوی 130 ساله الجزایری است که روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد. مقامات فرودگاه بعد از ورود از وی استقبال کردند....

وب‌گاه تابناک

مُسن‌ترین حاجی امسال خانم «سارا هدی استیتی»، بانوی 130 ساله الجزایری است که روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد.

وب‌گاه تابناک

ستاره آرژانتینی رم با وجود پیشنهاد بسیار خوب از النصر حاضر نیست راهی لیگ عربستان شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلاش های بایدن برای اجرایی شدن توافق صلح در غزه به واسطه مخالفت خوانی های نتانیاعو بی نتیجه مانده و همین گزاره موجب شده تا شکاف ها میان رهبران اسرائیل و آمریکا افزایش یابد. ناظران براین باورند که «بی بی» درگیر قماری هولناک با هزینه بسیار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: به زائران توصیه می‌شود از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب دوری و از گرما و شلوغی پرهیز کنند و حتماً مایعات بنوشند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مُسن‌ترین حاجی امسال «سارا هدی استیتی»، بانوی 130 ساله الجزایری است که روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم حج امسال در حالی برگزار می‌شود که افزایش دمای هوا به یک چالش برای سلامتی زائران تبدیل شده است و به همین دلیل وزارت بهداشت عربستان توصیه‌هایی برای ایمنی زائران دارد.

وب‌گاه فرارو

با پایان دور دوم انتخابی جام جهانی، 18 تیم راه یافته به دور نهایی این رقابت‌ها در آسیا مشخص شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مُسن‌ترین حاجی امسال «سارا هدی استیتی»، بانوی 130 ساله الجزایری است که روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش می‌گوید کاپیتان تیم ملی از باشگاه‌های سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا، ایتالیا و آلمان پیشنهاد‌هایی دارد.

وب‌گاه گسترش

اخیرا، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل اعلام کرده است که کشورهایی که سال گذشته بیشترین هزینه‌های گردشگری، بیشترین درآمد و بیشترین تعداد بازدیدکننده را داشته‌اند، مشخص شده‌اند.