شنبه 31 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با پیشنهاد بزرگی از سوی صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی مواجه شده است.

وب‌گاه ورزش سه

دیدیه دشان از تصمیم خود برای دعوت نکردن آدریان رابیو به تیم ملی فرانسه دفاع کرد و وضعیت او در نقل و انتقالات را باعث شرمساری خواند.

وب‌گاه فرارو

نمایش دو تیم ملی ایران و عربستان در مقدماتی جام جهانی با انتقادات گسترده‌ای همراه بود.

وب‌گاه ورزش سه

فرجی: می‌ترسم چیزی بگویم که محروم شوم!

وب‌گاه ورزش سه

رونالد کومان، سرمربی هلند، به اظهارات استیون برخواین واکنش نشان داده و به این بازیکن توضیح داد که منظور خاصی نداشته است.

وب‌گاه ورزش سه

سالم الدوساری، کاپیتان تیم ملی عربستان، در دیدار مقابل اندونزی در دور اول مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026، یک ضربه پنالتی را از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که در هائیتی به سر می‌برد، گفت: در صورت دستیابی به آتش بس در غزه "فرصت" برای عادی سازی روابط اسرائیل و عربستان وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در بغداد، خبر داد در جریان سفر قریب الوقوع مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران به عراق یادداشت‌های همکاری امنیتی امضا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که در هائیتی به سر می‌برد، گفت: اسرائیل و حماس موظف هستند مسائل باقیمانده برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه را حل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر ایران در بغداد، گفت: در جریان سفر قریب‌الوقوع مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران به عراق یادداشت‌های همکاری امنیتی امضا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در بغداد، گفت: در جریان سفر قریب الوقوع مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران به عراق یادداشت‌های همکاری امنیتی امضا خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی عربستان با خروج از پایتخت این کشور ریاض، راهی جده شد تا در استادیوم بزرگ ملک عبدالله موسوم به الجوهره، از اندونزی میزبانی کند.

خبرگزاری مهر

سفیر ایران در بغداد، گفت: در جریان سفر قریب الوقوع مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران به عراق یادداشت‌های همکاری امنیتی امضا خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

دفاع راست مراکشی پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخ‌ها حاضر شد.

وب‌گاه ورزش سه

در باشگاه رئال مادرید معتقدند که وینیسیوس در مصاحبه جنجالی اخیر از خط قرمزها عبور کرده و این به ضرر تیم خواهد شد.