شنبه 31 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

رئیس باشگاه الهلال عربستان برای حذف نیمار از فهرست بازیکنان این تیم چراغ سبز نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس باشگاه الهلال عربستان برای حذف نیمار از فهرست بازیکنان این تیم چراغ سبز نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر ایران در مسکو شنبه اعلام کرد که رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در شانزدهمین نشست گروه بریکس به کازان روسیه سفر خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزینه هدایت استقلال به زودی وارد تهران خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

با آغاز ثبت‌نام عمره از امروز 17 شهریور، رئیس سازمان حج هزینه نهایی این سفر را اعلام کرد. با آغاز ثبت‌نام عمره از امروز 17 شهریور، رئیس سازمان حج هزینه نهایی این سفر را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی از آغاز ثبت‌نام عمره از امروز 17 شهریور خبر می‌دهد و به فارس می‌گوید که «هزینه اعزام‌ها در این دوره از 43 میلیون و 200 هزار تومان تا 46 میلیون تومان است.»...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهای نفت خام برنت دریای شمال با 2.24 درصد یا 1.63 دلار کاهش به 71.06 دلار در هر بشکه رسید. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت نیز با 2.14 درصد یا 1.48 دلار کاهش، به قیمت 67.67 دلار در هر بشکه معامله شد. قیمت سبد نفت اوپک در آخرین به روزرسانی با 0.01 کاهش به 73.68 دلار رسید. نفت خام سبک و سنگین عربستان نیز به ترتیب با 0.54 و 0.56 درصد افزایش با قیمت 73.90...

وب‌گاه الف

گزینه هدایت استقلال به زودی وارد تهران خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دولتی تاس امروز به نقل از سفیر ایران در روسیه خبر از شرکت مسعود پزشکیان در اجلاس آتی سران کشورهای عضو بریکس در روسیه و دیدار وی با ولادیمیر پوتین و دیگر سران کشورها داد.

خبرگزاری تسنیم

پتف، مربی بلغارستانی که گزینه اصلی جانشینی جواد نکونام است، در سال‌های گذشته 6 جام را به دست آورده و البته در مقطعی هواداران رقیب، او را دچار چالش کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس عربستانی مدعی شد که بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور رابطه خوبی با مانچینی ندارند و این باعث شده است احتمال برکناری این سرمربی سرشناس ایتالیایی زیاد باشد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: تمامی وزنه‌بردارانی که در اردوی تیم ملی هستند قرار است در المپیک 2028 پرقدرت حاضر شوند. آن‌ها باید پله به پله افزایش رکورد داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سال‌های اخیر، بارها نام FATF (گروه ویژه اقدام مالی) و ارتباط آن با ایران و تحریم‌ها به گوش‌مان رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ایران برای تبلیغ اسلام اقداماتی انجام می‌شود. در کنار حضور روحانیون شیعه در مراکز اسلامی و برپایی مناسک مذهبی شیعیان در کشورهای مختلف، چند سالی می‌شود که مداحان معروف به برخی کشورها سفر می‌کنند. امسال اما سفر یکی از مداحان به یکی از این کشورها، واکنش‌های رسانه‌ای زیادی به همراه داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه استقلال به صورت علنی از جواد نکونام، سرمربی فعلی خود عبور کرده است و به زودی جایگزین او نیز معرفی خواهد شد. در پایان تعطیلات نسبتا طولانی این هفته، فوتبال ایران ممکن است با خبر جنجالی جدیدی مواجه شود که آن، معرفی سرمربی خارجی استقلال است.

وب‌گاه فرارو

باشگاه استقلال به صورت علنی از جواد نکونام، سرمربی فعلی خود عبور کرده است و به زودی جایگزین او نیز معرفی خواهد شد.