سه‌شنبه 3 مهر 1403

عرضه بنزین سوپر در تهران آغاز شد + جزییات

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
عرضه بنزین سوپر در تهران آغاز شد + جزییات

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران اعلام کرد که عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه در تهران آغاز شده است. او اظهار داشت: این عرضه بنزین سوپر که به تحویل آن از سوی پالایشگاه‌های مربوطه وابسته است، حداقل تا 3 یا 4 روز آینده ادامه خواهد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی، اعلام کرد که عرضه بنزین سوپر در تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت تهران در روزهای گذشته آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود که حداقل تا 3 یا 4 روز آینده این فعالیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هرچه‌قدر پالایشگاه‌ها به ما بنزین سوپر تحویل دهند، ما عرضه می‌کنیم و ادامه عرضه بنزین سوپر نیز وابسته به تحویل از سوی پالایشگاه‌ها است.

بعد از چندماه توقف عرضه بنزین سوپر، از دو روز گذشته تعداد محدودی از پمپ بنزین‌های تهران عرضه بنزین سوپر را آغاز کردند و رفته‌رفته به تعداد این جایگاه‌ها افزوده شده است.

جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین تهران تا پایان سال به 11 باب می‌رسد

یاسمی همچنین در خصوص احداث جایگاه‌های بنزین کوچک و تک‌نازله در نقاط پرتردد تهران گفت: با همکاری شهرداری تهران، تاکنون مجوز احداث 25 جایگاه کوچک و تک‌نازله صادر شده که از این تعادا 5 جایگاه به مدار بهره‌برداری وارد شده و 6 جایگاه نیز در آستانه بهره‌برداری است به‌طوری که تعداد جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین در نقاط پرتردد تهران تا پایان سال به 11 جایگاه می‌رسد.

وی ادامه داد: درخصوص 14 جایگاه دیگر نیز، یا در مرحله آغاز احداث هستند و یا با پیشرفت‌های 30 تا 40درصدی در حال ساخت هستند.

عرضه بنزین سوپر در تهران آغاز شد + جزییات 2