جمعه 10 فروردین 1403

عزم تیم فوتبال قشقایی شیراز برای کسب برد مقابل آرمان گهر سیرجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عزم تیم فوتبال قشقایی شیراز برای کسب برد مقابل آرمان گهر سیرجان

شیراز - ایرنا - بازیکنان تیم فوتبال قشقایی شیراز عزم خود را برای کسب برد مقابل تیم آرمان گهر سیرجان در رقابت های فوتبال دسته یک کشور (جام آزادگان) جزم کرده اند.

به گزارش ایرنا، دیدار این 2 تیم در چارچوب هفته دوم رقابت های فوتبال دسته یک کشور (جام آزادگان) قرار است یکشنبه نهم آذرماه 99 در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود.

شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی هفته گذشته در نوشهر دست به کار بزرگی زدند و تیم ملوان را با ارایه یک بازی حساب شده و منطقی شکست دادند تا شروع لیگ را با قدرت آغاز کنند.

تیم قشقایی که از بازیکنان جوانی سود می برد، دوندگی را که در فوتبال یک اصل محسوب می شود در دستور کار قرار دارد و با همین روش می توانند گریبان تمام تیم ها را بگیرد.

بازیکنان تیم قشقایی باید قدر بازیهای خانگی را به خوبی بدانند و هر سه امتیاز بازی را کسب کنند تا در ادامه لیگ حسرت این روزها را نخورند.

قشقایی برای مصاف با تیم آرمان گهر سیرجان تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و به نظر می رسد سرمربی تیم به ترکیب خود دست یافته است اگرچه هر بازی شرایط خاص خود را دارد و باید بر اساس شناخت از حریف مهره چینی کند.

آرمان گهری ها به دنبال سومین کسب سهمیه در لیگ برتر هستند

اما فوتبال استان کرمان چند سالی که سرمایه گذاری خوبی روی فوتبال کرده است و هم اینک هم در لیگ برتر 2 نماینده به نام مس رفسنجان و گل گهر سیرجان دارد و فصل گذشته در لیگ دسته یک هم تیم مس این شهر در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفت و با سرمایه گذاری هم که کرده اند در این فصل نیز مدعی هستند اما شیرازی ها هفت سال است در حسرت داشتن تیمی در لیگ برتر به سر می برند.

تیم آرمان گهر سیرجان در نخستین هفته از مسابفات لیگ دسته یک با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم پارس جم جنوبی شد و نمی خواهد مقابل تیم قشقایی دومین بار شکست بخورد. از این رو با احتیاط به میدان می آید و دنبال این است تا تیم قشقایی را در ضد حمله ها غافلگیر کند، نماینده شیراز باید مواظب ضد حملات زهر دار حریف باشد.

سرمربی تیم قشقایی: همچنان منتظر حمایت مسوولان استان هستیم

سرمربی تیم قشقایی: بازی سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی در آستانه دیدار تیمش مقابل آرمان گهر به خبرنگار ایرنا گفت: تیم ما از همه نظر آماده است اما بازی سختی داریم.

داریوش هرمزی ادامه داد: حریف ما یک کارخانه بزرگ پشتیبان آنهاست و در برابر این تیم به لحاظ مالی فقیر هستیم اما تیم حقیری نیستیم.

وی ضمن تشکر از اداره کل ورزش ورزش جوانان فارس، بیان داشت: از اینکه ورزشگاه پارس را برای تمرین در اختیار ما قرار دادند جای تشکر دارد و همچنان منتظر حمایت مسوولان استان هستیم.

سرمربی تیم قشقایی همچنین از استاندار ورزش دوست فارس دعوت کرد تا در تمرین ها و یا مسابقه حضور یابد که این امر موجب دلگرمی بازیکنان می شود.

وی اضافه کرد: شکست دادن تیم ملوان در هفته نخست روحیه بازیکنان ما را افزایش داده است اما باید مواظب حریف این هفته خود باشند و او را دستکم نگیرند که کار را سخت خواهدکرد.

هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم قشقایی با سه امتیاز در رده چهارم است و تیم آرمان گهر هم بدون امتیاز چهاردهم است.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی که در نخستین هفته در دقایق پایانی بازی از شکست گریخت در هفته دوم، دوشنبه دهم آذرماه در آستارا به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت، همان نهادی که شیرازی ها انتظار دارند از تیم های شهرشان حمایت کند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را در سال 1400 کسب خواهند کرد و دو تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

*س_برچسب‌ها_س*
عزم تیم فوتبال قشقایی شیراز برای کسب برد مقابل آرمان گهر سیرجان 2