شنبه 29 اردیبهشت 1403

عزیزیان: رادو بهترین جانشین برای بیرانوند است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عزیزیان: رادو بهترین جانشین برای بیرانوند است

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دروازه‌بان کروات این تیم می‌تواند جانشین خوبی برای علیرضا بیرانوند باشد.

سعید عزیزیان در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص اینکه آیا رادوشوویچ می‌تواند جانشین خوبی برای علیرضا بیرانوند در پرسپولیس باشد، گفت: دقیقا رادو بهترین جانشین برای بیرانوند است. رادوشوویچ هر بار که به میدان رفته کیفیت عالی خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: به نظرم اگر از ابتدای فصل هم بیرانوند نبود رادوشوویچ به خوبی می‌توانست گلر اول پرسپولیس باشد. رادو برخلاف اکثر خارجی‌ها حاشیه‌ای هم ندارد و از نظر فنی هم شرایط عالی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برای فصل بعد پرسپولیس باید کنار رادوشوویچ یک دروازه بان بزرگ بگیرد یا یک دروازه بان جوان، عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و تیم بزرگ دو دروازه بان بزرگ می‌خواهد. دروازه بان جوان خیلی نمی‌تواند در پرسپولیس جواب بدهد. واقعا در پست دروازه بانی نباید ریسک کرد.

عزیزیان افزود: سال 86 که ما با افشین قطبی قهرمان شدیم پرسپولیس 4 دروازه بان خوب داشت. پرسپولیس همیشه باید دو دروازه بان بزرگ داشته باشد تا در کورس قهرمانی بماند.

وی در مورد اینکه وزارت ورزش عزم خود را برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال جزم کرده است، تاکید کرد: اگر واقعا خصوصی سازی صورت بگیرد برای پرسپولیس خیلی خوب است و می‌تواند خیلی از مشکلات باشگاه را حل کند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: اگر کار به خصوصی سازی رسید باید از خریدار پرسپولیس تضمین گرفت که حداقل 10 سال تمام هزینه‌های باشگاه را بدهد و اینطور نشود که بعد از یک سال کار کردن دیگر هزینه نکند. اگر این تضمین وجود نداشته باشد به راحتی تیمی مثل پرسپولیس نابود می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*